|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har några riktigt udda spoilrar på min bil. Det är BMW orginal beställt från fabrik av förste ägaren. Fronten ser precis ut som M3'ans men luftintaget i mitten är bara hälften så högt om ni förstår vad jag menar. Bakkjolen är också väldigt lik M3'ans men den är helgjuten så den har inte den där svarta "listen" längst ner. Dom finns visst med i tillbehörskatalogen enligt killen jag köpte bilen av. Är det någon som har sett dom här grejerna förut?? Kan ju inte vara såå vanliga? eller?? | |
|
har jag aldrig sett. har du "papper på det"? =) Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
| Nej, inga papper men tror inte att killen skulle stå och ljuga om att det finns med i katalogen (som han själv hade ett ex av) Är det ingen här av alla dessa BMW fanatiker som har den där tillbehörskatalogen da?? Annars är det ju katastrof..... | |
|
Sorry ingen aning.. M3Gt=power |
|
ant |
du har inga bilder på grejerna? vore enklare om man kunde se vad du menar. ============================= Länk |
|
Nu är jag ingen E36 spoiler expert men viss erfarenhet har jag tror jag korrigera mig om jag har fel men till E36 finns det mig veterligt. Org M3 spoiler Org sportpakets spoiler till övriga E36 Aerodynamikpaket spoiler till E36. Ingen av dessa ser ut som den du beskriver. Prova en bild. Någon känsla säger mig att det är ngåot halvmysko men be gärna förra ägaren förse dig med artikelnummer samt åk till en Åf för kolla mot datan. Lycka till Asken |
|
|
Jag tror: Reigers M3 “look alike” front (320 har väl ett litet hål) Hel lackad bakdel (Ser ut som ett stycke då) MVH Patrik |
|
| tyvärr har jag inga bilder på skönheten, :) men ska försöka fixa det så snart som möjligt. | |
|
Jag satt å bläddrade lite i tillbehörs kattalogen för någon dag sedan och såg en E36 med fram och bakspoiler som passar på beskrivningen. Åk förbi bmw å hämmta en katalog å jämmför. //Martin Länk |
|
| Har hittat bilder på min front och bakkjol! är väldigt dåliga men ändå. senaste 325 coupén som är inlagd på bmw säljes. en grå som har samma grejer som jag, front (dålig bild), bakkjol och vinge. nu ska jag iofs byta front och vinge till riktiga M3 grejer. Fast jag har INTE nåt M-märke på bakluckan!! | |
|
piratprylarna brukar vara helgjutna. men originalet är inte det. Länk |
|
|
finns i tillbehörskatalogen för 2000 (sid 34) har beställt en sådan front till min nya cab! MVh Martin |
|
|
Va bra. Har du gott och väntat på att lyfta tråden i 1,5 år eller? /Patrik |
|
| :)) | |
|
hehe nädå.. beställde fronten igår och letade i forumet om någon annan hade köpt en likadan.. alltid kul att väcka gamla trådar! Mvh Martin |
|
|
Tycker du... MVH Patrik |
|
|
japp!! kanske någon som har denna front och kan länka till bild..har inte fått min än så lite bilder på andras bilar vore trevligt!! en sak till, har inte sett många E36or i silvermetallic vilket båda mina är..varför finns inte så många tro?? ni som har silvermet. e36 länka gärna några bilder så får man inspiration till vad man fixa till på bilen.. Mvh Martin |
|
|
martin_gbg: Vad kostade fronten på BMW? /Rickard |
|
|
Audi TT 1. Varför stör du dig på att killen väcker en gammal tråd? inget fel i det eller?? 2. Varför har du nickname "Audi TT" på ett BMW forum? DET är i så fall mer irriterande än att man väcker gamla trådar... |
|
|
fronten kostade ca 2800:- på Wölkes Bil i Göteborg! Kul att ha en som inte alla andra har och dessutom är man ju ingen M3-wannabe heller =) inte för att jag tycker det är nått fel med att ha m-paket på bilen men kanske ser lite dumt ut med bara m3 fronten! tror denna komma passa perfekt till min bil! Mvh Martin |
|
tvåtakt |
Hur gick det med dina sidoblinkers? Hittade du någon som monterade dom billigt och bra, eller kapade du upp skärmarna själv till slut? Enligt alla utom mig var det ju görenkelt, så jag antar att du tog fram kapen och borren och satte igång. Men du, ditt nya hölja, var det priset komplett med nya stötlister, galler, ben till dimljusen, clips och hela skiten? Eller var det bara höljet? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.