|
Sida 7 av 70
|
|
|---|---|
|
fdahl, det var som... läste systemvetenskap 95-98, vad läste du? Jens |
|
| Jimmy. Vi får ta och träffas på någon klubbkväll i gävle och jämföra våra pärlor någongång. | |
|
Fredrik, ja det får vi.. e tämligen nyinflyttad i gävle så jag her inte så stor koll på träff läget än :) Blir väl till sommaren när de nya fina fälgarna kommer på också.. M5:an går dåligt i 3 decimeter med snö :) /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
|
33 år och är högskoleingenjör med inriktning mot maskinteknk. Arbetar nu som projektledare, men mest som konstruktör. Har som tur är aldrig ägt någon saab, men däremot några beemers. /Wengen |
|
| Jag är IT-konsult men en stressad sådan, med en snabb bil :-) | |
|
MDcruiser; jag skrev en text för ett kattmatsföretag för 7 år sedan, som jag använder rakt av till alla kunder och produkter. Byter bara ut produktnamnet så är saken biff. Om någon invänder säger jag bara att texten harmoniserar med den kommunikativa plattform som grundar sig på företagets kärnvärden som tagits fram i omvärldsanalysen baserat på en SWOT. Eftersom ingen hajar vad jag menar får texten passera. Typ. Copy |
|
| hahaha | |
JPM |
*asg* Copy e kung :-) Juan Pablo Montoya For President |
| jörgen nymann>> Du gick på hässlö i V-ås å körde en vit fem-serie va? | |
|
Då vill vi se SWOT-analysen, säger dem! Vad säger du då, Copy?? Jens |
|
|
31 1/2 och projektledare på ett stort svenskt företag som iofs inte är så stort som det var längre. Mvh /NP |
|
|
Flygarn, gick du på FTC på hässlö?? När gick du ut?? ; ) " Old Bimmers kick ass " |
|
|
Chrome : såg att du har haft en 73:ans 3.0, märker du av skillnaden i bensinförbrukningen? /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
|
NP: Det är inte så att du i detta stora svenska företag har ett rum i ett hus som heter KC? Jag flyttade in i KB i fredags... /Micke |
|
|
Jimmy, svårt och säga då jag gjorde få mil med 73:an!! 75:an har justerats lite så att han skall ha bättre gång och något lägre förbrukning, troligtvis!! Jag hade en genomsnittlig förbrukning med 75:an på Autobahn ( endast landsväg ) runt 1,3 men då gick han väldigt fett, nu har jag ställt ner bränslet något. Men å andra sidan så glömmer man väldigt snabbt allt vad förbrukning heter så fort 6:an drar igång!!! //B ; ) " Old Bimmers kick ass " |
|
| Jobbar som Kommunikationschef på ett telekomföretag. 33 år. | |
|
Kör Taxi i Västerås. Jävligt trött på Diesel Volvo 27år |
|
|
Jobbar på Armstrong AB (tillverkar plastmattor) _____________________________________________ Länk |
|
|
MrMarsupilami: Matematiskt datavetenskapligt program, 120p. Jag är från Vetlanda ursprungligen så det var väl därför man läste i Växjö... /Fredrik |
|
|
fdahl: Är från Ljungby själv så det blev Växjö av samma anledning... Då har vi nog lite gemensamma bekanta, jag känner Peter Sandahl och har umgåtts med några till från hans klass, bl a Fredrik nånting. Fast de gick väl nåt år över dig? Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.