|
Sida 1 av 70
|
|
|---|---|
mase |
de snackas hela tiden om att de ska vara "rika"som äger bmw.och nu undrar jag vad "ni bmw ägare" jobbar me. själv e jag säljare:) blixter och dunder.... magiska.... |
|
Säljare här oxå......bilförsäljare...en fattig sådan. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Varning för SUSAB |
|
|
Inköpare....t.o.m. 13/1 Sen platschef på kombinerad Audi/VW bilverkstad och mekaninsk verkstad.....måste byta till Ådi nästa år:( //Marin |
|
|
Civilingenjör, på väg till Finland. Måste byta min BMW mot en Talbot... Micke |
|
| Lagerarbetare på Intersport Sverige AB nästan halva mitt liv. | |
|
Bildredaktör på bildbyrå (del av reklambranschen) Lågavlönat men QL! |
|
| Pluggar på Lunds Tekniska Högskola till civilingenjör. QL ibland, men fruktansvärt lågavlönat =) | |
| Studerar och har således egentligen inte råd att äga någon BMW. Därför "delar" jag bilen med farsan: Vi delar på alla omkostnader, han använder bilen för det mesta att pendla till-och-från sitt arbete med, och jag använder den när jag anser mig ha råd till bensin. | |
|
Jobbar som nätverkstekniker/webbmaster. Jag borde ha råd med en nyare BMW, men med en lägenhetshyra på 8000:- så e en nyare bil en dröm just nu...fast när tjejen börjar jobba och pröjsa hyra, ja då jävlar :) Erik Chips o BMW e livet... |
|
|
Ingenjör flyg & helikoptersystem. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
| PrePress (Grafiker/Repro) | |
|
Sysadm på call/contactcenter (3:e största i Sverige). ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
Automations Ingenjör, programmerar styrsystem dagarna i ända och trivs me det. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Plåtmekaniker i gruvan. -Ingenting är omöjligt- |
|
Deliq |
Underhållsingenjör inom elkraft. M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
|
Snacka om att man känner sig värdelös när man ser vad många som har fina jobb här. Själv jobbar jag som arbetslös... Sitter hela dagarna framför en dator och håller på att ta datorkörkortet ECDL. Dä ni! Det är grejor det! Tur att man har en hyra på 1954:- Nu skall jag gå och hänga mig, eller också så får jag börja plugga till något vettigt:-) Min skrothög: Länk |
|
| Jag är oxå arbetslös nu . . . Man får verkligen anstränga sig för att ge bilen vad den behöver (ekonomiskt alltså)men hittils har det inte gått någon större nöd på den... | |
|
Samma som Bimmerman + lika fattig:( M V H Stephan ______________________________ Länk |
|
|
Marin: Jag lider med dig. Usch o fy vilket öde, tvingas o köra DKV vill ja inte önska på min värsta Fiende. :)) Ps. välj en med hårtork. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
strategikonsult ...och överbetald ;-) Men begagnade BMW finns ju i alla prisklasser, så varför måste man ha ett speciellt jobb? Många ingenjörer här. Trodde de körde Saab. ;-)) |
|
|
Gunneriusson! Sånt skojar man inte om...att hänga sig alltså! :-/ Det sitter inte i vilket jobb du har i livet, ingen blir en bättre människa av en flashig titel! Plugga vidare du! om ett par år kan du köpa fin bil! ;) /mosse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.