|
Sida 69 av 70
|
|
|---|---|
|
25 år gammal och Sjöman i Försvarsmakten. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
VD och ägare för två IT Bolag |
Verdi |
Jag är fortfarande en frilansande IT-hora. :) |
|
Fotomodell, Jaspilot...dessutom har jag väldigt god ekonomi! (Chef i IT-träsket) |
|
| Semiconductor Field Application Engineer :-) | |
|
Mediagubbe-ish. Har dock inte halsduk inomhus än, men det kommer väl snart med åldern. Länk ------- //Lövet |
|
|
..titeln mer imp-faktor än nuvarande löne-kneg, Master of Science and Education...Kör matte-kurser på gymnasiet, och smyger lite som egenföretagare däremellan... em3 |
|
|
Teoretisk fysiker som jobbar med radar och radarprodukter för SMHI mvh MW-Guru |
|
|
Fortfarande lastbilschaufför. Flisbil. 13år snart. // Erik |
|
|
Kul tråd - Jurist polisen. |
|
|
Pensionär. |
|
| Prostituerad tänkare inom elektronik | |
| Elektriker! | |
|
Konsult inom tung trafik, 28 år. Egentligen kontorsjobb men passar på att vara ute och köra budbil så ofta jag kan. Får grejerna plats i min X5 2016 så åker jag med den. Problemet med att vara 120 kg stor rakad sydeuropeisk man som glider upp på folks tomter i en X5 är att de tror att man är där i annat ärende än leverera paket och vägrar öppna. |
|
Jamtime |
Socionom och chef inom socialpsykiatrin. (Ruskigt underbetald med tanke på ansvar, därav motorvalet..) Min mission är att förändra attityder om psykisk ohälsa för ett mindre stigmatiserande samhälle. Att öka acceptans för avvikande beteenden till följd av positiva symptom vid psykossjukdom som hallucinationer och "vanföreställningar". Men också öka förståelsen för neurotiska narcissister till BMW-ägare som vill förstärkare sitt ego. Öka förståelsen för omfattningen av deras funktionsnedsättning vid symptom som, hörselhallucinationer/knirrande ljud från chassi/inredning eller tendens till rasslande kedjor. Nojor och vanföreställningar om verkstäder som bedrar, om oljor som inte håller måttet. Panisk skräck för rost som påminner om det egna livets förgänglighet. Och sist men inte minst att verka för större acceptans, inte minst från anhöriga, när det gäller de svåra ångesttillstånd som nybilsköpare drabbas av i samband med alla val de tvingas ställas inför. M-sport, rattvärme, RFT, komfortöppning etc? Egenlevd erfarenhet från samtliga områden hjälper mig i arbetet! |
| Härligt inlägg jamtime! Tror jag skulle ha nytta av din kompetens.. 😃 | |
|
Fakturerande ingenjör inom el och hybriddrift hos underleverantör i fordonsindustrin. Det är bilar 24/7. Provkörningar, bilmässor, bilsnack etc är en mycket viktig del i min kompetensutveckling ;) |
|
Jamtime |
DLC: En första KBT uppgift skulle kunna vara att fortsättningsvis leta upp en trång parkeringsplats varje gång du ska till Ica, där du har en småknölig Opel på höger sida och en Saab med gravrost till vänster, båda med en eller flera barnstolar. Hör av dig om du vill ha fler övningar!! =) |
| Hahaha, precis det en person som letar hörnplatser och gladeligen promenerar en bit om det behövs behöver 😃 Jobbar själv som chef fast i en annan bransch. Dock både roligt och intressant att arbeta med människor. | |
Verdi |
Haha. Saab9-5. 28 år?!? Trodde du var en grinig gammal gubbe. ;-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.