|
Sida 66 av 70
|
|
|---|---|
| Färskvaru chef ICA och Deltids brandis.Men man skulle ha obegränsat med cash så man kunde köpa en stor hall,typ ridhus med kaklat golv och bara ställa in massa ögon godis.Oj vad fantasin skena iväg.Men häftigt skulle det va!! | |
|
Mobilkyloperatör enligt boken själv säger jag kyltekniker |
|
| Förrådsansvarig med titeln Measuring Equipment Champion (garvar hejdlöst) | |
| rörpulare | |
|
Robottekniker Försvarsmakten Flest prylar när man dör vinner ;-) |
|
|
Jobbar med montage & besiktning av taxametersystem, mont. av alcolås & billjud samt som discjockey. Dåligt betalt! så då får man jobba mycket istället. |
|
|
Hej! Byggnadsplåtslagare |
|
|
Fastighetsmäklare, tidigare säljare på Audi/VW |
|
| business development director i ett större industriföretag....låter tufft, men fixas med lite sunt förnuft :) | |
|
Jobbar med allt inom Kommunikationselektronik både fordonsmontage och lösningar för sjukhus, räddningstjänst mm. Komradio, jaktradio, VHF-radio, Tetra, RAKEL, Taxameterbesiktning och montering, bil-handsfree, alkolås, plus i princip all elektronik som går att finna i ett fordon :) |
|
| Går på gymnasiet tredje året, äger Mercedes 500E'n och BMW 540i'n. Dem andra är päronens bilar. :) | |
|
Projektledare inom Affärsutveckling Logistik på Sveriges största bryggeri. /Masten |
|
| Manshora just nu i oslo | |
| maskiningenjör på plattform | |
| Produktionsansvarig på ett litet företag som tillverkar planritningar till fastighetsmäklare. | |
| Säkerhetssamordnare inom oljeindustrin | |
| Jag arbetar som redovisningsekonom. Tycker det är märkligt med den svenska avundsjukan. Det är helt ok att köpa en V70 för 450 tkr men inte att köpa BMW för samma pengar? Personligen tycker jag det är roligt med människor som lyckas och har förmånen att kunna köpa en fin bil. | |
|
Jobbar som glasmästare, ständigt på jakt efter nya utmanande saker med mera vinst ;) Håller med föregående talare, svenska avundsjukan är det värsta jag vet, jag tjänar inga häftiga pengar, däremot prioriterar jag vad jag vill ha. Och om någon annan lyckas bra och kan glida runt i nya flashiga bmw:s eller vad det nu må vara så är jag glad för deras skull. Jante lagen kan dra åt h*****e Jag bränner mer än gärna det bränsle du försöker spara |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Molekylärbiolog "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
| Programmerare sedan 2 mån, fd maskinarbetare, metallindustri. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.