|
Sida 64 av 70
|
|
|---|---|
|
Billackerare Det är den som går vilse som finner de nya vägarna. |
|
|
Här har ni en fd bilmek(Mazda och Fiat) nu mera fotohandlare. |
|
| Fritidsforskare | |
| Tjena, jag är ny här.. Äger en M3 -02.. jobbar som lastbilschaufför.. | |
|
Spolar avlopp, det har betalat min bmw;-) |
|
|
Soldat |
|
| Stenläggare | |
|
Lagerarbetare:) Do you know the muffinman? |
|
|
Databastekniker (oracle/sql server) |
|
|
legitimerad bajstekniker med andra ord rörmokare/vvs-montör Åk du före, så väntar jag där framme. |
|
| Väktare | |
|
Jag är löjligt nog själva standardkarikatyren på en BMW-ägare: Reklamgubbe i Stockholms innerstad. |
|
|
Haha, en reklamare (Säger jag som "Jobbar med Media") ------- //Lövet |
|
| Arbetar som labtekniker på en F & U-avdelning. | |
| Uppdatering : Jobbar med IT-säkerhet på en stor bank. | |
|
Hej Jag ar ny har pa forumet. Jag ar teknisk direktor for en amerikansk koncern boende i Texas, USA. Jag har tidigare jobbat i Sverige och Schweiz. Jag har en BMW 550i har i USA och en BMW 750i kvar i Sverige. Tittar nu pa M5 och M6. TexasBMW |
|
| Delägare i familje företaget som är ett åkeri som sysslar med miljö/återvinning och biobränsle och trading. Tack vare det åker jag snart BMW 535D Touring M-Sport 06 :) | |
|
Bredbandstekniker här. Är även småbarnsfar och har en fru som vill ha BWM = E46 330xia touring Synd bara att man har tyskimportare utan värme i stolarna. Det hade jag gillat i vinter. Dock lär de bli skönt med klimatanläggning för första gången i sommar. |
|
|
Enl. mina Danska kusiner som misstänker att jag är knarklangare eller dyl som kan åka med den bilen De sa så till mina föräldrar iaf Som tur är så jobbar man med annat Ha deT |
|
| offshore, norge | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.