|
Sida 62 av 70
|
|
|---|---|
| VD i Danmark | |
| Väktare | |
| Nätverkstekniker Borlänge stadsnät | |
|
Tja!.. Ja tänk när man hade ett jobb.. usch va man mådde dåligt då! Numer är jag ett lyckligt Yrkesfyllo. ;) Har man effekt, behövs ingen finish. |
|
| jOBB?? Låter jobbigt./ Färdigknegat. | |
| produktionsledare | |
| plastreparatör/slipare på en billackeringsfirma.. | |
michael.anki |
Egen murfirma |
Magooza |
VVS montör så klart ;) |
| Designer på Ericsson | |
| Säljare.... :( Nån som har ett mekjobb till en utbildad mekaniker som ledsnat på Telemarketing? Snälla...... | |
| jobbar sj som bud chaffiis men o andra sidan så driver jag ett eget företag. en bil verkstad | |
| Skrivbordsnisse (och finns det VVS:are på forumet som vill parkera BMW:n utanför huset i Helsingborg och byta 4 radiatorer så kan ni bara skicka ett PM) :-) | |
| Drifttekniker på Ångcentral | |
| jag var svetsare/resemontör men är numera arbetslös hobbysmed inga pengar i det inte... plus 15000 minus på lönebeskedet jag får på akassan.... tyvärr så var jag väldigt bakis när jag köpte min bmw så jag provkörde den aldrig... jag har idag räknat ihop kostnaderna för reparation och kommit fram till att jag kunde fått en hyfsad bil för de pengarna iställe för den jag åker i nu... å andra sidan börjar min lilla 318 både se och uppföra sej bättre nu när jag fixat allt i princip... bara ny motor och bakaxel kvar.... nån som har en lamelldiff som passar E30? | |
| Operatör/programmerare på en vattenskärmaskin på ett av Sveriges ledande Titan-lager. :) | |
| Yrkeskriminell, självlärd med utbildning från LHS, med egen praktik | |
| Som ovan! Tidigare erfarenheter av krig dessutom. | |
|
Jag var ironisk då jag har otroligt dålig humor. :) Arbetar med leverans av datanät. |
|
| tågtekniker förnärvarande i Norge. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.