|
Sida 60 av 70
|
|
|---|---|
|
Kök/inrednings-säljare |
|
z4power |
helt klart billackerare =P e jag |
|
Revisor... |
|
| Rörledningsdragare... | |
| Rental Coordinator... | |
Martin E |
Inga pizzabagare ? |
|
Konstruktör.. //Jesper BMW - Better Make Way |
|
kilroy |
"Inga pizzabagare ?" Det finns åtminstone 2 pizzabagare i Malmö som är medlemmar på AP (BMW-ägare dessutom). Dom ligger kanske lite lågt... Mvh kilroy "Jag har fotografiskt minne, det är bara framkallningen som krånglar". |
|
"Mina" pizzabagare där jag bor kör Volvo V70 / Volvo S60. Så gjorde de även i Täby där jag bodde innan... Jag polerar bilar till vardags föresten. |
|
| växlar pengar på forex | |
|
Logistikansvarig på mindre underleverantör till Volvo... än så länge... Karl Birgander, Göteborg BMW 530dAT -01 & Porsche 944 S2 -90 Förr: BMW 318is -90 |
|
| IT-tekniker /Nätverksadmin/support hos återförsäljare av anläggningsmaskiner i Oslo | |
|
Café ägare;) |
|
| Biltestare. Med mer.. | |
| Makaronborrare på dagarna, men på kvällar och helger rycker jag ibland in som russinskrynklare... | |
|
Anders-72: Då jobbar vi inom samma bransch! Jag klistrar på skalet på potatisarna om dagarna. /Masten |
|
| Livsmedelsbranschen har många grenar ;) | |
Martin E |
Städare på Mcdonalds :( |
| Hmm, i profilen är du ortoped, men jag misstänker att du tänkt skaffa dig kunder genom att blankpolera golvet på McDonalds ;) | |
|
Jag är pappaledig i 10 mån med 6 mån kvar... Annars jobbar jag på utvecklingsavdelningen på TV4. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.