|
Sida 58 av 70
|
|
|---|---|
| Jobbar med SAP på Tetra Pak. Reser världen runt och utbildar och hjälper till med uppstarter av SAP på Tetra Paks Marknads bolag. | |
| Affärssystem för Tetra Pak! Låter som ett riktigt intressant jobb! | |
| Härdverksoperatör. Ger ju pengar i plånboken iallafall :). | |
|
Murare ! 330Ci M-sport Facelift -03 Jeep Wrangler 4,0 -91 Galant Avance V6 -01 Gillar jag sexor eller ? |
|
|
civilingetgör i kemi, men sadlade om till programmerare nån gång innan IT-bubblan sprack. ___________ Act as if! |
|
| CompactK, är det du som brukar parkera en silverfärgad Z3 utanför Jensen ibland? | |
| Servicetekniker på Fujitsu här | |
| compactK: var det dig jag satt brevid på flyget till Saul för ca 1 år sedan?? | |
|
kamel2, "compactK: var det dig jag satt brevid på flyget till Saul för ca 1 år sedan?? " OK inser att min fråga inte var av "allmänt" intresse. Ursäktar mig :) |
|
|
Sitter i en kundtjänst 50%-100% sen arbetssökande 0%-50%. har även arbetat på industri, samt som tidningsbud. Kör E38 730i -95 samt VW Passat 1.8T -97. |
|
| Kranbilschaufför och kör bärgningsbil på helgerna för dom lilla "extra" slantarna man behöver för att ha råd med en v12:a och m3:a =) | |
| Student | |
| jag är stridspilot på vardagarna och fotomodell på helgerna... | |
|
Sjöingenjör/fartygsingenjör/ maskinist eller vad man vill kalla det fler sjömän här ? |
|
|
Reg. Fastighetsmäklare på HusmanHagberg i Sundsvall sedan en dryg månad tillbaka. |
|
|
Thorssa, jag blir lite nyfiken. Hur jobbar ni i Sundsvall, fotograferar ni vanligtvis själva eller anlitas fotografer? Extraknäcker åt några Linköpingsmäklarfirmor med fotografering av hus "från ovan" www.topphoto.se |
|
|
Det är olika. Vi är troligtvis den enda firman i Sundsvall som använder proffsfotograf på alla objekt. VIssa använder det på "finare" hus och lägenheter medan vissa inte använder det allt. Och det är skaplig skillnad. Proffsfoto: Länk Inte proffsfoto: Länk |
|
| Ronderande Natt Väktare | |
|
Produktionplanering samt kontakt med kunder. Är licenserad svetsare i grunden. Trivs bäst på verkstadsgolvet. Mvh Peter |
|
| Bilvårdstekniker på ett Ditec-center. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.