|
Sida 56 av 70
|
|
|---|---|
|
Bygger bakaxlar till lastbilar för tillfället. Ganska tungt jobb. *Kör inte fortare än din skyddsängel flyger* |
|
| Går fordonsprogrammet 2a året. Är förhoppningsvis bilmek om 1.5år. Jobbar just nu extra på donken.. | |
| Går fordonsprogrammet 2a året. Är förhoppningsvis bilmek om 1.5år. Jobbar just nu extra på donken.. | |
| mjukvaruslav inom fordonsindustrin | |
|
Jag jobbar som produktionsledare i på en liten fabrik, vi pysslar med att blanda gummi (det man gör gummiartiklar av) samt så har vi en polyuretanavdelning ,väldig bra när man behöver nya bussningar mm. till bilarna, sista jag har gjort var nya cenrumploppar till LM-fälgarna. Mvh Dagge |
|
|
Ja nu jobbar jag som IT-Chef i Gävle... Otroligt seglivad tråd detta :) |
|
| Jag jobbar som provtagare/slaggare på ett stålverk ett hett arbete :p | |
| BMW mekaniker så min m3 är inte så dyr i drift | |
|
Just nu "fritidsforskare" |
|
| 3e året på energiprogrammet, ska bli drifttekniker . jobbar på scania på loven. | |
| Säljare på IT-bolag. Föräldraledig för stunden. | |
| Jag är ljudtekniker, och freelansar på SVT Nyheter, men jobbar på dagarna med att springa på tak och innstalerar paraboler och antenner i fastigeheter och åt privatpersoner i Stockholm. (fin utsikt) | |
|
Länk Lagar spiralfjädrar! |
|
|
A-kassa ruLLEZ |
|
|
rekond o leverans ansvarig hos en volvo återförsäljare 540BMW=Bilen,Med,W8!!!!!!!! |
|
| Jag är verkstadschef på ett båtvarv. | |
|
Tjena! Jag är Byggkonsult! "vore roligare om man var utvecklingsansvarig på Koenigsegg eller nått" |
|
|
Ny tjänst igen! :-)..tror att det här är 3-e eller 4-e jobbet jag byter sedan tråden startades. Jobbar nu inom inköp på ett stooooort internationellt företag som supply chain manager. Tjänsten är en typ av leverantörsutvecklare för "problemleverantörer". Får åka runt lite varstans i världen, främst Europa men även USA, JApan, Mexiko, China. //Marin |
|
|
CNC maskin ställare, drömjobbet är nog fotbollsproffs eller Metallica medlem. -I know a lot about cars.I can look at a car's headlight and tell yoy exactly which way it's coming- |
|
| Studerar till polis i finland :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.