|
Sida 55 av 70
|
|
|---|---|
| Studerar Civilingenjör i Industriell Ekonomi är ungefär halvvägs i utbildningen. | |
|
Jag är numera internationell affärsman, kulturstrateg och estradör. /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
| Flygkapten. Flyger 4-motorig jet och får se solen varje arbetspass från kontoret med den bästa utsikten | |
|
Industridesigner med eget företag. Ritar bl a bmw-stylingprodukter åt kanadensiska DukeDynamics och pysslar en hel del med utbildning inom design och 3D. Underbart jobb! Underbart att vara sin egen! //Mikael |
|
| Guebo, måste vara rätt fantastiskt att få se solen ovanför molnen när det bara är grått här nere... som det har varit vecka efter vecka i Göteborg, bortsett från någon dag före nyårsafton. | |
|
Tror inte jag plitat nåt i denna tråd,,,,,,,,, Har haft div jobb mkt inom lack mek svets,men drogen är öppna vägar helst på natten gärna i en Scania då är gubben fri. Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Elektriker | |
| är det ingen som jobbar med kroppen, är ju bara en massa ingenjörer och it tekniker själv är jag skitig snickare. | |
|
Jobbar som ingenjör inom IT och använder delar av kroppen. Typ fingrarna ;-) Var glad att du inte har 250k i studieskulder och får motion på jobbet. |
|
| bmw_4ever: Skrev precis innan dig att jag jobbar som elektriker. Vi sitter inte ofta på kontorsstolar... | |
|
jag har skrivit här tidigare men också bytt jobb sedan dess och i dagsläget är jag ventilationstekniker, och jobbar vi sidan omm som snickare. inget går upp mot en dags grovgöra. mvh racing Pater, peccavi.... Länk |
|
|
Är vaktmästare Bayerische Motoren Werke |
|
| Resemöntör (mek på fält utomhus åretrunt) caterpillar (entrprenadmaskiner, motorer, generatorer) | |
| ok, 90% ingenjörer och andra smarta människor, som inte behöver slita ut kroppen............. | |
| Juridikstuderande = grymt fattig... | |
| Skitig tidningstryckare!! | |
|
Hydrualmekaniker är man! :) Oljeindustrin i norge, duger bra det, skitigt och jävligt ;) Men kul som inget annat :) Kanske utöka Bmw familjen med en z3 eller z4 cab till sommaren ;) Att köra bmw är bättre än att flyga första klass ;P |
|
| Kul med en fråga man kan svara på för en gångs skull :) Jag går sista året på gymnasiet och jobbar extra som telefonförsäljare. | |
| Hej! Jag är arbetsförmedlare. Kör en alpinvit 118i -06. | |
| Golvläggare (egen) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.