AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
485.856

vad har ni för jobb?

Sida 54 av 70
verkar som om många här har toppjobb :D
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Är nu mer eller mindre färdig högskoleingenjör inom industriell ekonomi med logistikinriktning, ska bara redovisa exjobbet i januari innan jag får ut min examen. Jobbar sedan i somras på Carlsberg i Falkenberg som supply chain planner, vilket innebär att jag planerar utleveranser av pilsner, läsk, flaskvatten m.m. i ett antal regioner. Har dessutom kvar mitt helgjobb på BMW i Varberg som säljarassistent.

/Masten

Gör mig glad, besök min blogg! Länk
Jag jobbar som serviceman på EM i slagsta, jobbar på lagret och kör ut möbler till folk.
Kick down på Mercedes är verkligen kul! ;D
Visa användare
53
javahaxxor
M340i G21
bmw_jerry det bara låter som fancy jobb .. jag vet inte många snickare som jobbar 14 timmars pass för att någon har satt en orimlig deadline. Nu har jag jobbar 12-14 timmars pass i 4 dagar, du anar inte hur jobbigt det är att sortera information i en 10 sidors excel fil. jag hade hellre arbetat fysiskt i stället.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

javahaxxor: Som systemutvecklare ska du väl inte behöva att sitta och sortera information i Excel? Finns ju roligare saker att göra.

bmw_jerry: toppjobb är ju när man har ett jobb som man trivs med och inte har ångest varje måndag morgon. Med andra ord så är begreppet högst individuellt. Är jobbet dessutom bra betalt så är det ju självklart en bonus men trivsel är nummer ett.

___
//Ulf
Visa användare
53
javahaxxor
M340i G21
Programmer: jag sitter som SME Tester i ett uppdrag där de har taskigt med resurser. Utvecklingen får vänta ett par månader.

bmw_jerry: Programmer har rätt .. jag har ångest redan på fredag, att "åå, månda måste jag sitta med den här skiten igen" .. som tur är så vet jag att "skiten" har ett slut
M3
87
M3limo95