|
Sida 51 av 70
|
|
|---|---|
| Jeg jobber som blikkenslager (plåtslagare) i YIT.Monterer luftbehandlings anlegg. | |
|
Snor Asken's kommentar för det gäller för mig med... "Studerar livet som varit på heltid för att kunna kliva vidare till livet som det skall vara" Jobbat hårt med allt möjligt de senaste 20 åren- när folk ser att man är duktig utnyttjar de en till max och till slut så tröttnade jag... har läst Flygteknik och Produktionsteknik och pluggar nu lite Cad/Cam som kompletering. Blir inga mer "på golvetjobb" för min del för de ska la vara fan om man inte kan jobba med det man pluggat till *mutter* :o) // Peter - Alingsås (Öppen för jobbförslag) |
|
| kommunal enhetschef i äldreomsorgen. mycket kärringar och mycket tjöt, men eget förbrukningskonto och kontor med uteplats. | |
| sjöingenjör | |
| prostituerad :) | |
| arbetar som servicetekniker på kopiatorer / skrivare i Trondheim :) | |
|
Studerande på högskolan. Får knappt ihop pengar för att äga och köra min bumer. Men jag älskar BMW!!! |
|
|
Herregud vilken meningslös tråd! Det är inte vad man har för jobb eller vad man tjänar som spelar roll för om man har en BMW eller inte. Det som är avgörande är hur man handskas med de pengar man har. "Det är inte de stora inkomsterna man blir rik av, det är de små utgifterna." |
|
|