|
Sida 51 av 70
|
|
|---|---|
| Jeg jobber som blikkenslager (plåtslagare) i YIT.Monterer luftbehandlings anlegg. | |
|
Snor Asken's kommentar för det gäller för mig med... "Studerar livet som varit på heltid för att kunna kliva vidare till livet som det skall vara" Jobbat hårt med allt möjligt de senaste 20 åren- när folk ser att man är duktig utnyttjar de en till max och till slut så tröttnade jag... har läst Flygteknik och Produktionsteknik och pluggar nu lite Cad/Cam som kompletering. Blir inga mer "på golvetjobb" för min del för de ska la vara fan om man inte kan jobba med det man pluggat till *mutter* :o) // Peter - Alingsås (Öppen för jobbförslag) |
|
| kommunal enhetschef i äldreomsorgen. mycket kärringar och mycket tjöt, men eget förbrukningskonto och kontor med uteplats. | |
| sjöingenjör | |
| prostituerad :) | |
| arbetar som servicetekniker på kopiatorer / skrivare i Trondheim :) | |
|
Studerande på högskolan. Får knappt ihop pengar för att äga och köra min bumer. Men jag älskar BMW!!! |
|
|
Herregud vilken meningslös tråd! Det är inte vad man har för jobb eller vad man tjänar som spelar roll för om man har en BMW eller inte. Det som är avgörande är hur man handskas med de pengar man har. "Det är inte de stora inkomsterna man blir rik av, det är de små utgifterna." |
|
|
Vad det är för figurer som döljer sig bakom de olika nicknamnen och vad de har för bakgrund och erfarenheter tycker jag kan vara ganska intressant. Denna tråd kan vara ett sätt att skapa mer eller mindre användbara nya kontakter. Tycker annars som dig att vad man tjänar spelar minde roll men det är väl inte det tråden handlar om? Själv har jag inte kommit ut ur garderoben ännu, men det kanske är dags: Jobbar som projektledare med utveckling av obemannade (som tur är)undervattensfarkoster. Används vid tex minröjning och inspektion på oljeriggar mm. Samtidigt har jag nyligen startat eget och fotograferar hus och anläggningar från luften via en fjärrstyrd digitalkamera monterad på en 17m hög teleskopmast. Se www.topphoto.se (snyggare hemsida kommer!) |
|
| själv jobbar jag som Rallare el med finare ord Järnvägstekniker. | |
|
Arborrare o trivs nå fruktansvärt Micke |
|
|
Jag jobbar som kranbilschaufför i Linköping Stefan |
|
|
Jobbar med affärsutveckling på en privat näringslivsorganisation ;-) //J |
|
| Monterare utav kakelugnar/eldningsbara spisar... | |
| montör på saab | |
| Lots på Milles | |
| Billackerare på en verkstad norr om sthlm! Kanon jobb | |
|
Någon tyckte det var en meningslös tråd men den har hållt på några år och har massor med inlägg. Började från början men orkade inte läsa igenom alla. Är själv psykolog och kan inte ett dugg om bilar men en BMW har jag. |
|
|
Då har jag bytt CAD-böckerna mot att bli STÄLLNINGS-BYGGARE. Ett träningspass varje dag :o) |
|
| Tillfällig projektanställning som räksmugglare! Mvh asken | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.