|
Sida 50 av 70
|
|
|---|---|
|
Jobbar på internetsajten hitta.se Bmw cab is the shit! |
|
| Pluggar till sjuksköterska, jobbar samtidigt i elaffär och på ett äldreboende.. Eftersom jag inte tar något studielån utan endast bidrag blir det lite knapert att hålla igång både min 323:a och min Opel Calibra Turbo -92.. men det är det värt! | |
|
Studerar livet som varit på heltid för att kunna kliva vidare till livet som det skall vara. Mvh Asken |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Skulle vilja vara ekonomiskt oberoende oljemiljardär,så jag skulle kunna finansiera mina bilinköp utan ångest! Men försörjer mig själv som egen företagre inom el/tle branschen,med magsår och för tidiga gråa hårstrån! =) MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
Jobbar med Yamaha som mekaniker/tekniker, båtar och motorer sen tre år. Stormtrivs både med jobbet och min första BMW, köpt för ca. 4 månader sedan.. Men vad är det man säger... "Bättre sent än aldrig" |
|
|
jobbar i ett järverk ja, femskift helkontinuerligt. varierar mellan o köra 25tons-truck/monsterpress/modell större skäranläggning. hyfsat me stålar men inte mycke kvar till socialt liv.. =) |
|
|
Pluggar till maskiningenjör på Tekniska Högskolan i Jönköping. Förhoppningsvis klar om 2 år , så för att kunna leva ekonomiskt oberoende jobbar jag extra som lastbilschaufför. mvh Mange |
|
|
Sagt upp mig, blir något nytt skoj i nästa månad..återkommer :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jobbade på Koenigsegg. Nu, studerande och pluggar till bilsystemteknik. Mvh Jakob |
|
|
Elektriker |
|
|
Ja kör lastbi och har precis tagit E-behöriget "manligt" |
|
| Glad pilot =) | |
|
kör lastbil, tillfälligt arbetslös. jag resonerar att det handlar bara om prioritering, sjyssta föräldrar, etc, etc. jag har turen att ha en far som betalar diverse utgifter när jag e arbetslös, lite soppa så man kan va ute o sladda då och då :) försäkringar, delar, etc den man som beter sig som ett odjur slipper pinan att vara en människa. |
|
|
Industridesigner. Sextrettifemman Länk |
|
|
Jag jobbar med M3 och jag har kollegor som jobbar med S3. Tyvärr har det inte mycket med bilar att göra ;) ___ //Ulf |
|
| Systemutvecklare/Utvecklingsingenjör på SVT | |
|
Jobbar i en bransch som har hamnat i fokus... Underhållsingenjör, instrumentavdelningen på ett kärnkraftverk. |
|
| Jobbar 6-skift som uppläggare på TetraPak i Sunne. Trivs som fisken i vattnet. Sålde BMW:n för några år sen men man börjar nästan bli sugen på en e39:a... | |
|
Jobbar som tekniker på Ringhals kärnkraftverk. El-underhåll på R3-R4. Tidigare var jag konsult på samma kärnkraftverk och då jobbade jag med ånggeneratorinspektioner och utrustningar som användes till detta. |
|
Vantage |
Verktygslipare Seco Tools Vantage |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.