|
Sida 5 av 70
|
|
|---|---|
| Auktoriserad BMW-mekaniker! | |
|
Lastbilschaffis, kör ut en massa paket & pall när allt normalt folk ligger å sover... Börjar strax, 23.30. *gäsp* *badass toys for badass boys* |
|
|
Söker jobb för fullt.. ------------------------------------------------------ Länk |
|
|
Syuderar ekonomi på Universitetet i Karlstad, smygsäljer bilar privat, säljer bilar "vitt" på VW&Audi i Karlstad, jobbar i videobutik, nytt jobb på G. Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
|
Jag pluggar sista året på Teknikprogrammet i Kungälv. Arbetslös, billös :( MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
| en till ingenjör här..driver en firma inom el/tele/data/larm. Angående ingenjörer/saab så får jag väl erkänna att jag haft/har några saabar i min ägo, dock enbart tvåtaktare och V4:or eftersom jag anser att efter dem så slutade saab att bygga bilar och började bygga transportmedel..... | |
|
21 år och jobbar som servicetekniker inom ventilation och kylanläggningar. Dessutom jobbar jag extra på ett hotell som lite allt möjligt men är mest i köket eller drar lite ny el. Ska dessutom börja köra budbil på helger nätter och kvällar i mars, men då lär jag få säga upp mig från hotellet för skattens skull... :( Det kostar lite att åka bil (bmw) om man vill utveckla den hela tiden men det är kul som f****n! Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Kan tillägga att jag extraknäcker lite sporadiskt i en lokal videobutik. Har dock blivit mindre och mindre jobb där på sistonde. I somras arbetade jag med inmatning i, och administration av, en kemikaledatabas på ett STORT företag i Lund (där även Wendtan jobbar). |
|
ant |