AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
485.832

vad har ni för jobb?

Sida 5 av 70
mi
168
mikey
M5 E34 turbo 964whp
MB C180 -09 AMG-optik
Auktoriserad BMW-mekaniker!
Lastbilschaffis, kör ut en massa paket & pall när allt normalt folk ligger å sover... Börjar strax, 23.30. *gäsp*

*badass toys for badass boys*
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Söker jobb för fullt..

------------------------------------------------------

Länk
Syuderar ekonomi på Universitetet i Karlstad, smygsäljer bilar privat, säljer bilar "vitt" på VW&Audi i Karlstad, jobbar i videobutik, nytt jobb på G.

Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den!
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Jag pluggar sista året på Teknikprogrammet i Kungälv.

Arbetslös, billös :(

MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541
Gr
624
Greger
535 -89
518i -87
en till ingenjör här..driver en firma inom el/tele/data/larm. Angående ingenjörer/saab så får jag väl erkänna att jag haft/har några saabar i min ägo, dock enbart tvåtaktare och V4:or eftersom jag anser att efter dem så slutade saab att bygga bilar och började bygga transportmedel.....
bm
653
bmw_m6
2002 - 75
120d - 06
21 år och jobbar som servicetekniker inom ventilation och kylanläggningar. Dessutom jobbar jag extra på ett hotell som lite allt möjligt men är mest i köket eller drar lite ny el. Ska dessutom börja köra budbil på helger nätter och kvällar i mars, men då lär jag få säga upp mig från hotellet för skattens skull... :(

Det kostar lite att åka bil (bmw) om man vill utveckla den hela tiden men det är kul som f****n!

Länk

Länk
(under uppbyggnad)

-=$¤CimmenpoweR¤$=-
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Kan tillägga att jag extraknäcker lite sporadiskt i en lokal videobutik. Har dock blivit mindre och mindre jobb där på sistonde.

I somras arbetade jag med inmatning i, och administration av, en kemikaledatabas på ett STORT företag i Lund (där även Wendtan jobbar).
ant