|
Sida 5 av 70
|
|
|---|---|
| Auktoriserad BMW-mekaniker! | |
|
Lastbilschaffis, kör ut en massa paket & pall när allt normalt folk ligger å sover... Börjar strax, 23.30. *gäsp* *badass toys for badass boys* |
|
|
Söker jobb för fullt.. ------------------------------------------------------ Länk |
|
|
Syuderar ekonomi på Universitetet i Karlstad, smygsäljer bilar privat, säljer bilar "vitt" på VW&Audi i Karlstad, jobbar i videobutik, nytt jobb på G. Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
|
Jag pluggar sista året på Teknikprogrammet i Kungälv. Arbetslös, billös :( MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
| en till ingenjör här..driver en firma inom el/tele/data/larm. Angående ingenjörer/saab så får jag väl erkänna att jag haft/har några saabar i min ägo, dock enbart tvåtaktare och V4:or eftersom jag anser att efter dem så slutade saab att bygga bilar och började bygga transportmedel..... | |
|
21 år och jobbar som servicetekniker inom ventilation och kylanläggningar. Dessutom jobbar jag extra på ett hotell som lite allt möjligt men är mest i köket eller drar lite ny el. Ska dessutom börja köra budbil på helger nätter och kvällar i mars, men då lär jag få säga upp mig från hotellet för skattens skull... :( Det kostar lite att åka bil (bmw) om man vill utveckla den hela tiden men det är kul som f****n! Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Kan tillägga att jag extraknäcker lite sporadiskt i en lokal videobutik. Har dock blivit mindre och mindre jobb där på sistonde. I somras arbetade jag med inmatning i, och administration av, en kemikaledatabas på ett STORT företag i Lund (där även Wendtan jobbar). |
|
ant |
jag jobbar som maskinoperatör vid en kallformare, vilket betyder att jag gör skruv kort sagt. vi är ensamleverantörer på volvo lastvagnar och nissan personbilar och gör mycket av saab, volvo, ford och ja listan kan göras hur lång som helst. dessutom jobbar jag som verktygsmakare till och från och maskinreperatör på sommrarna. då jag river ner hydraulpressar för renovera dom och sätta ihop dom. (stora pressar, toltalvikt på typ 150ton) ============================= Länk |
|
VVS/industri montör, fast just nu långtids sjukskriven pga pisksnärtskada + ryggskada :-( MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
Axel |
Drifttekniker inom kraft och värme Bromsen är fartens värsta fiende. |
| 22 år, flygmekaniker (Base), SAS, Arlanda. | |
|
22 år gammal och jobbar som ritare på en el/telefirma som sysslar larm. Letar fortfarande efter den "rätta" sedan jag sålde min 320 i sommeras. |
|
Boki |
bilmek sen 98. jobbar med olika märken.. |
Tigerr |
18 år gammal, studerande: Samhällsprogramet (gymnasium). Men nu äger jag iofs inga Beemers, det är mor/far och min brorsa som gör det. Tigerr |
JPM |
-->Kilen jag skulle inte bli förvånad om vi kände igen varandra då man härjat runt o jobbat på b.l.a Olearys, Lipp,Bubbels,Noon,Park Lane, Underbar Kosmopol m.m -->Sebbe BMW skönt o se att firman går bra :-) Juan Pablo Montoya For President |
|
Fastighetstekniker står det på visitkortet, så surfa på BMWpower har man tid med. kim |
|
|
>>JPM Brorsan jobbade på Noon och Vasastan tills nyligen som dörrvakt/värd. >>Copy Måste erkänna att du leder så här långt :) |
|
|
Marin han jobbar där igen!!! ; ) ; ) " Old Bimmers kick ass " |
|
Apo |
här har vi en datadrifts ansvarig.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.