AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
485.832

vad har ni för jobb?

Sida 5 av 70
mi
168
mikey
M5 E34 turbo 964whp
MB C180 -09 AMG-optik
Auktoriserad BMW-mekaniker!
Lastbilschaffis, kör ut en massa paket & pall när allt normalt folk ligger å sover... Börjar strax, 23.30. *gäsp*

*badass toys for badass boys*
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Söker jobb för fullt..

------------------------------------------------------

Länk
Syuderar ekonomi på Universitetet i Karlstad, smygsäljer bilar privat, säljer bilar "vitt" på VW&Audi i Karlstad, jobbar i videobutik, nytt jobb på G.

Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den!
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Jag pluggar sista året på Teknikprogrammet i Kungälv.

Arbetslös, billös :(

MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541
Gr
624
Greger
535 -89
518i -87
en till ingenjör här..driver en firma inom el/tele/data/larm. Angående ingenjörer/saab så får jag väl erkänna att jag haft/har några saabar i min ägo, dock enbart tvåtaktare och V4:or eftersom jag anser att efter dem så slutade saab att bygga bilar och började bygga transportmedel.....
bm
653
bmw_m6
2002 - 75
120d - 06
21 år och jobbar som servicetekniker inom ventilation och kylanläggningar. Dessutom jobbar jag extra på ett hotell som lite allt möjligt men är mest i köket eller drar lite ny el. Ska dessutom börja köra budbil på helger nätter och kvällar i mars, men då lär jag få säga upp mig från hotellet för skattens skull... :(

Det kostar lite att åka bil (bmw) om man vill utveckla den hela tiden men det är kul som f****n!

Länk

Länk
(under uppbyggnad)

-=$¤CimmenpoweR¤$=-
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Kan tillägga att jag extraknäcker lite sporadiskt i en lokal videobutik. Har dock blivit mindre och mindre jobb där på sistonde.

I somras arbetade jag med inmatning i, och administration av, en kemikaledatabas på ett STORT företag i Lund (där även Wendtan jobbar).
ant
jag jobbar som maskinoperatör vid en kallformare, vilket betyder att jag gör skruv kort sagt. vi är ensamleverantörer på volvo lastvagnar och nissan personbilar och gör mycket av saab, volvo, ford och ja listan kan göras hur lång som helst.
dessutom jobbar jag som verktygsmakare till och från och maskinreperatör på sommrarna. då jag river ner hydraulpressar för renovera dom och sätta ihop dom. (stora pressar, toltalvikt på typ 150ton)

=============================
Länk
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
VVS/industri montör, fast just nu långtids sjukskriven pga pisksnärtskada + ryggskada :-(

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
Länk
Axel
Drifttekniker inom kraft och värme

Bromsen är fartens värsta fiende.
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
22 år, flygmekaniker (Base), SAS, Arlanda.
22 år gammal och jobbar som ritare på en el/telefirma som sysslar larm.
Letar fortfarande efter den "rätta" sedan jag sålde min 320 i sommeras.
Boki
bilmek sen 98.
jobbar med olika märken..
Tigerr
18 år gammal, studerande: Samhällsprogramet (gymnasium). Men nu äger jag iofs inga Beemers, det är mor/far och min brorsa som gör det.

Tigerr
JPM
-->Kilen jag skulle inte bli förvånad om vi kände igen varandra då man härjat runt o jobbat på b.l.a Olearys, Lipp,Bubbels,Noon,Park Lane, Underbar Kosmopol m.m

-->Sebbe BMW skönt o se att firman går bra :-)

Juan Pablo Montoya For President
ki
226
kim750
530da-04
Fastighetstekniker står det på visitkortet,
så surfa på BMWpower har man tid med.

kim
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
>>JPM
Brorsan jobbade på Noon och Vasastan tills nyligen som dörrvakt/värd.

>>Copy
Måste erkänna att du leder så här långt :)

Visa användare
253
Chrome
M635 Csi -84 Schwarz

Marin han jobbar där igen!!!

; )

; ) " Old Bimmers kick ass "
Apo
här har vi en datadrifts ansvarig..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.