|
Sida 49 av 70
|
|
|---|---|
|
Jobbar som Datorsupport på Tele2. Gick ur gymnasiet i somras, så det är första jobbet. Låg lön, men bättre än ingen lön :) |
|
| Är civilingenjör, jobbar som konsult. Trivs som fisken i vattnet. | |
| Snickare, inte för evigt hoppas jag.. men ett tag till | |
|
Egen företagare, jobbar med service av lasermaskiner mm. BMW-lös för tillfället men det går att åka Chrysler också (faktiskt). |
|
| arbetslös. jobbar några helger i månaden i en bilhall dock | |
| Projektledare inom läkemedelsutveckling | |
|
Purser,dvs kabinansvarig arbetsledare ombord på flygmaskiner,SAS. Skalman |
|
|
Ekonom, är ekonomiansvarig på 3 institutioner vid Uppsala Universitet. /Jonas |
|
|
toffelhjälte |
|
kicken |
maskinförare/mekaniker, och min älskade flickvän , undersköterska .. har gjort det möjligt att (mest för henne) avnjuta en 320 d touring till varje slitsam arbetsdag:-)...GOD JUL!!! kicken |
| Skadereglerare på ett rederi. | |
| Plåtarbetare på ett norskt skeppsvarv..det som är bra är att jag skriver mitt eget shema om hur jag jobbar:) | |
| Gymnasielärare | |
|
Processtekniker. 4-skift, men bra lön, och långa ledigheter. |
|
Phille B |
Fuktekniker ..Äntligen Bmw igen!!.. |
| Kör kryssning båt 6 månader om året. | |
Conan999 |
Drifttekniker på kraftvärmeverk. Schysst lön men skift. Conan999 |
|
Jag har väl drömjobbet då :). Jobbar nämligen med lyxbilar hos en bilfirma. I hallen har vi nästan uteslutande BMW, MB, Porsche och Ferrari. Många av dem är cabrioleter såklart. Nu kör jag ju inte dem hela tiden, utan har förmånen att pyssla om dem medelst tvättning, städning, polering, vaxning o.s.v. De ska ju också varudeklareras och fotograferas samt köras till besiktningen. Praktiskt också att kunna fixa till sin egen Bimmer utan kostnad när så behövs. Jag kan även låna hem en häftig kärra t.ex. över en helg :). Wargen |
|
|
Jag tror jag har det sjukaste jobbet av alla här nu iallafall!!! Jag är vd för en av norges största dating siter:-) Finn en venn (.no) hos mig:-) LOL Mvh Hosse |
|
| Har också en rätt så skum bakgrund, busschaffis som studerar kemi på universitetet. Busskörningen finansierar mitt BMW beroende, därav!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.