|
Sida 47 av 70
|
|
|---|---|
Lussan |
Bilmek på Volvo..... V12 = dubbelt så skönt som sex! |
| Elektro- och mjukvaruingengör, civilingenjör så klart... | |
| elektronikmontör, med trasig e36 | |
|
Student och egen företagare... M Power!!! The one and only power! |
|
| Sjöingenjör (fartygsmaskinist) | |
|
biluthyrare. |
|
|
Anäggningsdykare /Henke006 (ATT STYLA EN VOLVO ÄR SOM ATT SMINKA EN GRIS) |
|
|
Anläggningsdykare /Henke006 (ATT STYLA EN VOLVO ÄR SOM ATT SMINKA EN GRIS) |
|
| Henke006: dubbelanställd? | |
| Kakelugnsmontör / Egenföretagare | |
|
Hur detaljerat vill du ha det? ;) Jobbar som chef/personalansvarig för ett företag i Umeå. Mvh Janne. |
|
|
Industrirörläggare(Licenssvetsare) Mvh jim |
|
|
Jobbar med anläggningselektronik på HVDC stationer. Är civilingenjör. |
|
| Electro Ingengör på kryssningsfartyg i asien | |
|
MatthiasW, Låter som du jobbar på Star cruises?? Som jag.... |
|
| jobbar som mekaniker, är ansvarig för Jaguar, men mekar även Range Rover och Alfa. | |
| Hur kan du vara ansvarig för Jaguar-service om du är 10 år gammal? Inte illa... | |
| Projektledare inom IT | |
|
-->Jabbal jag är inte tio år gammal, är född 1986. tog studenten för 1½ år sen med bra betyg och fick stipendium. jobbade ett år på ford/jaguar/mazda. blev uppringd av min nuvarande arbetsgivare och blev tillfrågad om jag ville byta jobb. men egentligen så är det inga högre krav på en jaguarmekaniker än vad det är på en fordmekaniker, alla arbetsgivare vill väl ha den bästa personalen? eftersom vi är två stycken mekaniker på min arbetsplats, så är min kollega ansvarig för lad/rangerover och jag jaguar, vi delar ansvaret på alfa eftersom vi inte har så många av dem. fick du svar på din fråga? MVH Fabian *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
|
fabi_no1: en av cheferna på jobbet kör en jaguar x-type diesel och det är ju en mondeo i jaguar-kostym så ditt nuvarande jobb bör väl inte kännas helt olikt det förra. bara emblemen som skiljer x-type mot mondeo ju.... möjligen ÄNNU sämre kvalitet på jaguaren kanske, men annars i stort sett samma komponenter i dessa bilar eller? - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.