|
Sida 45 av 70
|
|
|---|---|
| Managementkonsult. Har fått höra att det är ungefär som att vara prostituerad, fast med finare titel dock sämre betalt. :-) | |
|
Beläggnings operatör för tillfället. Ytterst välbetalt när man inte har några utgifter (bor hemma än) ;) __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
|
Sagt upp mig ytterligare en gång nu... Slutade som brunnsborrare och är nu återigen tillbaka på vägarna som en rattens riddare, mestadels med virke på flaket! // Erik |
|
|
Statoil stuvstas bästa säljare! märks tyvärr inte på lönechecken ... Arbetar även extra som dorrman på Grand hotel, så man får parkera en och annan m5 och 645csi :D Nä tät är man då inte, men om åka är ens hobby får man pritoritera ! Har någon ett sälj-jobb till övers så slå en pling! "Om du får låna bilen, lovar du att köra försiktigt?" |
|
|
Tja! Ja...då fick man jobb...Äntligen!! Inte riktigt lätt o få tag på jobb i Karlskrona, men fick till slut jobb på Dynapac som montör. Gott e de. Nu kan man äntligen lägga lite mera pengar på bilen. |
|
|
Med Helpdesk på ett statligtverk med ~550 anställda. Ingen grande lön, men men. |
|
| nyutexaminerad elmontör ^^ :) | |
|
Offshorearbetare sen ca 8 år nu, ja på oljeplattformar och sånt. Ganska bra med 2 veckors jobb sen 4 veckors ledigt som rotation hela tiden. Dr Tinnitus |
|
|
Studerar till elektriker, 17 år. Livet är inte lätt om man vill köra sin BMW som studerande med en timlön på ca. 8kr ;) Man får ju jobba varenda lov på J&B Elinstallationer känns det som Finns det ett problem så finns det en lösning, som jag brukar säga. |
|
| Jobbar numera som fastighetsskötare | |
| Och jag är banksäljare.. | |
Johan004 |
Försäkringssäljare |
| Springchas, hygientekniker, ekonom, säljare, personalchef, ordermottagre, VD....är företagare :-) | |
| Snickarlärling :) | |
|
Har hunnit säga upp mig från ett par jobb sen jag skrev senast. Jobbade i ett par månader som gokartinstruktör vilket sög rätt hårt. Jobbar för närvarande som trädgårdsansvarig på en Maxi-butik, vilket konstigt nog är mycket roligare än att jobba i gokarthall. |
|
kamelkungen |
Elektronikingenjör, min inkomst har gjort att jag för tillfället ej kan köpa mer än 316i. |
| Electronic Engineer på kryssninsfartyg i Asien. Jobbar 10 veckor sen ledig 10 veckor osv.... så man får va borta från bilen ett tag.... Men när man är hemma har man ju desto mer tid att köra! | |
|
Starkenberg: Vad får man ge för en bank nu för tiden? :) /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
samke |
blivande distriktsläkare, annars extraknäcker man på dagis. |
|
Arbetsledare i ett framgångsrikt lager... En gång V8:a alltid V8:a... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.