|
Sida 44 av 70
|
|
|---|---|
|
Bilförsäljare. Säljer nya bilar av annat märke. Världens bästa jobb. Tänk Er och lulla runt bland ett 100-tal bilar på dagarna och möjligheten finns att prova den du känner för... Dessutom är det bra pröjs. |
|
| Lastbilschafför i familje Åkeriet i dagsläget. Men ska ta över åkeriet i framtiden. Åkeri=Diesel=330D =) | |
| Tvättar bilar på dagarna, jobbar på ICA på helgerna och spelar poker på kvällarna! 8) | |
|
fabriksarbetare... sedan maj -05. _____Vraum!_____ |
|
| Studerande med helgjobb på fabrik! | |
| Pluggat i 5 år och jobbar nu som ekonom på Hilti. Trivs som fisken i vattnet! | |
Njuren |
EThell: TE-5:an, det bästa som hänt världen =) BMW - i nöd och lust? |
L-nuZ |
Lastbilschaufför i ett mindre åkeri så det blir många timmar men mycket utgifter :-( och lite tid till bilen ;-( Mest grejer när man dör vinner :-) |
Amethyst |
Operatör BOOM BOOM BASS |
| Brandman | |
|
Jobb? Låter lite ambitiöst. Människan är väl skapt för jakt och fiske och möjligen bilkörning, gäller bara se till att man har råd med det. mrMPOWER |
|
|
IT-konsult på statistikbyrån i Laos. Flyttar hem till Sverige och arbetet på SCB till hösten. Kommer troligtvis köpa BMW touring då, jag säger 330 men frun säger 530... ja ja, bara ungarna och hunden får plats därbak blir det nog bra. // Peter |
|
| Jobbar som livvakt i perioder och kör taxi på helgerna i perioder.. osso pluggar jag lite språk samtidigt.. | |
|
Jobbar som svanshålsborrare på gunghäst fabriken. Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
utbildad civilingenjör. Jobbar som "konsnylt" till tung industri i Luleå ha de/benke-e21 abstinens utbytt mot e39 M5 ångest |
|
|
C.Svensson: Va!?! Då jobbar vi ju med samma sak! Jag har t.o.m varit med i TV och visat hur det går till. Varje julafton visas en reklamfilm från mitt jobb. /Jesper |
|
|
Operatör o truckförare på massabruk... We got fuel to burn, got roads to drive. Keep on rockin' in the Free World... |
|
|
J.Dredd Aha, det var därifrån jag kände igen dig. Skönt med semester nu, det är ju rätt stressigt i juletider...:) Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Tekniker Chef. FLAYEN |
|
|
Arkitekt /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.