|
Sida 43 av 70
|
|
|---|---|
|
Jobbar sedan en vecka tillbaka på Länsstyrelsen i Malmö. Sitter på miljöavdelningen och handlägger bygg- och exploateringsansökningar inom t.ex. strandskyddsområden. /Martin Länk |
|
| Jobbar som billackerare.. | |
|
Begravningsentreprenör. "Vi har bara nöjda kunder" |
|
|
speedmaster99: Får man rabatt som BMW-ägare? ;) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
IT chef (enligt min fru ingert riktigt jobb....) Freude am fahren |
|
Robban_e |
Det är inga dåliga jobb på dom här sidorna, själv är jag en enkel maskinoperatör o är inte speciellt bra betalt, men men jag vet inte varför alla tror att det är så jä... dyrt med bmw, jämför priser på reservdelar med volvo dom är ofta dyrare.... |
|
heltsonika: givetvis ger jag rabatt till de som kör bmw. Jag ser att vi har liknande bilar, men undrar vad M:et betyder i din beteckning? |
|
|
speedmaster99: Perfekt! Ska tipsa morsan... ;) M'et betyder att jag har sportpaket. Dessvärre och ingen M-motor :( "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Företagare.. T |
|
|
murare!! inte bra alls,, men man får ju vara ute!! Dolmen |
|
|
Säljer försäkringar 4 dagar och kör truck på den femte bra kombination tycker jag :-) Mpower |
|
|
handlar med värdepapper på en Bank Min sida Länk |
|
svavelvinter |
pokerproffs :) |
|
Fortfarande ingen BMW :( Har sagt upp mig på åkeriet, på torsdag går sista turen till sthlm. Sedan blir det 07.00 - 16.00 på en firma i Karlskoga som borrar brunnar mestadels för bergvärme. Ska bli jävligt skönt att slippa vända på dygnet 12 timmar varje helg och få jobba då alla andra jobbar... istället för tvärtom. // Erik |
|
Povre |
Säljare. Ömsom kung ömsom tiggare. Åker jojjo mellan välstånd och armod. Med en shysst BMW får man åtminstone känna sig som en kung hela tiden |
|
Själv har jag jobbat som undersköterska i hemtjänsten.. Nu pluggar jag till bilmekaniker! Inte direkt välbetalt.. |
|
|
Senilingenjör inom väg&vattenbyggnad. Heinz_Keller: Vad kostar 180 meter att borra ungefär? Går man på timma eller meterpris? |
|
| jobbar som rörsvetsare | |
SR |
chef ............................. Jag har 3 hjärnceller; två spridda och en i klunga |
|
Host på Silja Line. Det sjunkande skeppet...! Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.