|
Sida 42 av 70
|
|
|---|---|
|
Tallviking: Får man fråga vilket stort IT-företag? 3 bokstäver eller? ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| J.Dredd: Nope, 7 bokstäver | |
BraMotorVerkstad |
johanaxelsson (sid 3) var roligast: "fraud manager". :-) |
| Trafikledare i Gbg. | |
| elektriker växjö | |
| Statligt anställd inom säkerhet.. 33 år. | |
| jag är bussförare kör buss i örebro för busslink | |
Eng1 |
Egenföretagare jobbar som företagsmassör. |
|
Jag är 17år gammal och sommarjobbarf på parken zoo i eskilstuna :P 51:- i timmen räcker inte långt när man ska ha nya fälgar. |
|
| Administrativ Assistent på en Ambassad | |
| Lagerarbetare ,reservdelar till timberjack maskiner | |
|
19 år och har precis tagit studenten , så nu jobbar jag hos min far som Billackerare/marina . Har gått i drömmarna och kanske köpa företaget , men vet ej om det är min grej. Inget jag kan rekomendera att jobba med sin far då de kan bli en HEL DEL tjafs... Mvh Richard |
|
|
Davici: jag vi har ju alla sett American choppers med far och son Teutel på OCC....*LOL* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| chaufför på posten | |
| Säljare på reservdelskedja men har en l elektrikerutbildning i bakfickan, men som sagt inget jag vill hålla på med.. ska starta eget hoppas jag om 5 år :) | |
|
blev nyss student igen, är bara 20 än, så nu kommer nog 1.2L/mil i stan kännas lite mera, speciellt när man får betala runt 12.30kr/L !! lever dock hellre på makaroner och nudlar än att köpa mej en gammal sönder rostad golf igen. |
|
|
Eltekniker på pappersbruket i Mariestad. Björn J |
|
|
Arbetslös och det börjar bli ganska så drygt :( Har ingen BMW, enbart en trampcykel som jag svinar på (Specialized Big Hit -03 med MonsterT-gaffel....downhillcykel). Söker för fullt med det verkar vara svårt i lilla Karlskrona angående jobb :( JUST DO IT |
|
|
Verkstadstekniker på bussbolaget Connex AB stationerad i Lund/Skåne |
|
|
med lite sommar jobb på vanlig verkstad. Även meknaiker på en formel renault i tyskserie...som gymasie elev klarar jag av bmw:n galant! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.