AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
485.862

vad har ni för jobb?

Sida 41 av 70
Visa användare
51
Alpina B10 4,8
Delägare av en BMW Alpina B10 4,6 V8
Tja va ska man säga, har jobbat som säljare inom sport branchen och it-branshen innan och hade en Golf Gti G60(Golf 2:a med extra knuff i ban utförande) sen en BMW M3 copue 1998. Sen pluggade jag i 4år, sålde Golfen och M3:an och efter pluggande jobbar jag nu i Sthlm som it-kunsult inom mjukvara och hårdvara. Inte så bra betalt i början men man jobbar sig upp. Har dock ingen bimmer nu men det ska köpas en nästa sommar.

Den som väntar på nått gott väntar inte förlänge ( bara ibland, inte kul att köra Skoda nu *S* tills BMW:n kommer )

MVH David

Mr.Alpina
Visa användare
69
G-son
523 IM-00
32 årig discjockey och säljare.. Får tydligen inte ha någon fritid som M5 ägare *suck*
Säljare med egen kontorshörna inom kött- och restaurangbranschen.

Ganska trevligt jobb trots avsaknad av extremt flashig titel som dock de flesta andra forum-användare verkar inneha, typ "IT-chef", "Sales Director", "Management Assistent" m.m.
Kanske skulle komma på en egen titel, hmm.... "Meat & Food Trader", låter det bra eller??
Nä, är ganska nöjd med jobbet ändå faktiskt!
Har jobbat i köttbranchen i över 20år med alla möjliga sysslor från chaufför till VDstandin.
Visa användare
89
525tok
525Tds -93
Helt arbetslös, lite svartjobb här å där, men fördemesta sitter ja hemma å knypplar på me min lilla bmw..
Cl
317
Clintan
325i -87
750iAL -95
Tja, vad har man för titel? Reservdelsman kanske? Tyvärr på fel märke (vw/audi/skoda) Men sålänge man trivs så.. =)

Elias
Mek / Svetsare. Helt enkelt en skitig tornedaling som inte ser nåt ljus nånstans:)

// DZL_PWR
Keep on keepin' on!
Visa användare
35
Thomas H
320i -85
Arbetslös & långtidssjukskriven. F.d. egen företagare (konkurs pga sjukdom) Båtbyggarskola/Båtvarv. Lärare inom härdplastteknik.
Nå´n som har ett coolt jobb på lut till mig innan jag skriver in mig på chalmers för att leka med de andra pojkarna...?

Thz
tyrell
arbetslös här också, får väl leta på en tvärrisig e21:a som går på 2,25 cylindrar... :)
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
AD på reklambyrå
pharmaingenjör
Visa användare
24
ChrisXtreme
M3 - 94
330 cab -03
Musikproducent samt delägare av medelstort europeiskt produktionsbolag som har 2 studios varav ena i Spanien (Alicante) och en i Göteborg.
Maila om ni ska ha svensexa eller möhippa så fixar vi en kul dag med bra priser till Er på autopower ;)

Mvh
Chris
contact@1stclassmusic.com

- BMW Is The Best Cure -
Processoperatör på massafakrik

Åk före du så väntar jag där :)
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Börjar i morgon onsdag jobba som hallvärd på Lunds Bil i Varberg.

/Masten

Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3?
Ja
5
Janne 67
528i -98
520i -90
Servicetekniker, delägare i serviceföretag. Ganska bra men körigt
för det mesta...allt har sin baksida.
Do
382
DonAmir
X1 23d E84 -11 Vermillion Rot
Ska börja som AT-läkare i september
Måste pendla med en Volvo 244 i 1 månad tills min nya BMW dyker upp

Min framtida BMW 116i
Länk
Vy
119
Vyper
325i Sedan -05
Tekniker Data/IT felsökning, konsult etc.
ol
62
olal
Audi A3 2011
Ingenjör, utveckling av digital-tv-mottagare.
Så har man läst/skummat igenom hela tråden, fakstikt riktigt trevligt att läsa vad alla jobbar med. Det som var en överaskning är att minst 3-4st har jag på ett eller annat sätt varit i kontakt i form av besök hos deras företag.

Och Ni andra som inte har angett vad ni gör varför inte skriva in er och berätta vad Ni gör. Kan även addera att på detta forum finns alla jobb representerade vilken är roligt.
Sjöofficer / Dataingenjör som för tillfället jobbar med helikoptrar i flygvapnet.

Skall nu efter 23 år i försvaret mucka p.g.a nedläggningar och bli projektledare på ett stort IT-företag
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.