|
Sida 4 av 70
|
|
|---|---|
|
OT: Jörgen, var det du som var "veckans profil" för några månader sen? Blev ganska paff när jag läste att du var med i "BMWPower-gänget" =)) Jens |
|
|
Mellan två jobb... eller vad det heter... :) "///M3 E30 - När du älskar att köra!" |
|
|
Gör lumpen för tillfället...lågavlönat...ehh joo!! 66Kr/dag, kan du klå det Gunneriusson, mfl?? I det civila: CNC-fräsare eller som det står på visitkortet, bearbetningstekniker... MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 323i 1986 BMWCS[Syd]#4324 Länk |
|
|
Student på vardagar. IT-ansvarig, som min titel är, på Ludwigs Bilar i Partille ;) på helgerna ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Elektronikförsäljare TV/Radio/Data/kök/tvätt Singel och billig hyra = skitbra |
|
|
Just nu är jag arbetslös och har varit deet i 2 mån. men annars har jag varit både kock o byggnadsplåtslagare...får se om det blir nåt nytt efter nyår...som tur blir det intte så mycket körande så man sparar på det.... MvH Bmw 4-ever |
|
|
mc-mek, budbilschaufför, svartklubbsägare, korvkioskägare, hotelltekniker, överlevnadskonstnär, dörrvakt, skalbolagsamatör, importör, miljonär, utfattig, säljare, säljkonsult, och till sist sen -99 driver jag två träning/motionsanläggningar i Göteborg... Dryga tjugo år tog det..... välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
MrMarsupilami, Stämmer. Sedan är ju Gävle träffen mitt påfund. Fast vi får se om det blir någon iår, det kanske blir något värre ;) |
| Sjalv e man snickare,sa e det nat som behover fixas sa,,, samt har planer pa att bli pt sa smaningom, e i spanien sa det finns inte aao som sagt!!!! | |
|
Jag bygger husvagnar, kunde inte komma på nån fin titel för mitt jobb....men det går förhoppningsvis ändå... Ha det bra!! |
|
|
pluggar ekonomi i uppsala... jobbar extra på "en gigantiskt stort elektronik återförsäljare" :) Dominik: vi pluggar alltså ihop... vilken kurs går du just nu? /Jonas |
|
| 24 år gammal. Jobbar som IT-konsult / Teknikansvarig för ett utbildningsföretag. | |
|
brevbärare!! ska iofs sluta nu på fredag och det kommer att bli så OTROLIGT skönt!!!!! Sen bli man arbetslös... skööönt... |
|
|
Jobbar som chafför/egenföretagare/ekonomistudent... ..=dåligt med fritid/sömn/pengar...men man ska väll inte klaga åker ju 7-serie som student ;) |
|
|
Ljudtekniker i musik svängen, anställt och egen.... MrMonzen |
|
sebbe_bmw |
Har egen firma, som utvecklar och bygger nätverk och storköksel till kryssningsfartyg! Ett ganska omväxlande jobb, roligt ibland men alltid stressigt! Sebbe |
|
Tjena!... Jag e byggjobbare (ventilation). För tillfället i Kista science tower,Sthlm. Där jag varit snart två år. Mvh:Friik |
|
|
Jag knegar som systemutvecklare inom IT/Telecom ________________________________________ Länk |
|
|
Jag jobbar som Tekniskt affärsstöd på en icke statlig teleoperatör. Önskar jag var Privat praktiserande amatör gynekolog, kanske i nästa liv. Undrar lit hur många har så mycke tid till att skruva och modefiera sina bilar. Själv är jag "full sketen" hela tiden. Nisse |
|
|
häpp! en konsult till, design engineer står det på visitkortet... fint ska det va:) Lustigt nån frågade varför ingenjörerna inte körde Sa*b. Jag fick en liknande fråga av tysken jag köpte min cd-spelare av, -Jobbar du på vo**o och kör bmw? vad säger man, -ja lite roligt måste man väl få ha? -Han gillade det svaret, men det böverjag väl inte förklara för er:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.