|
Sida 39 av 70
|
|
|---|---|
|
J Dredd: Näe, den var "hemma" eller i Helsingfors beroende på vilken dag du var här... Annars kunde du kommit och hälsa på. Tyvärr hade vi ju stängt under påsk, vi fixade lite på restaurangen istället. Motel Marine bodde du på antar jag. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
Conan99 |
Jag är KY student = dålig inkomst Conan99 |
|
bayerischemotor med flera: Grabbar!!! kan ni ta erat privata nostalgisnack via mail istället. Tror inte att en enda människa på detta forum är intresserade av att läsa när ni snackar om gamla goda tider.... |
|
|
Rolex: Då tror du fel, jag tycker det är högintressant. Min: Länk |
|
|
Rolex: Mina ödmjukaste ursäkter. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Ett till ytterst trevligt inlägg av Rolex. Han höjer verkligen statusen på forumet. (Ursäkta moderator) Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Fastighetsskötare och nätverkstekniker ;/ Stefan |
|
| lastbilschaufför | |
|
Student än så länge =/ Mina senaste bilder: Länk |
|
|
Jag är sjukpensjonär och en pensjon på 8600 i månaden. Men det är ju bättre att köra en säker bmw för typ 180000 än en annan i samma prisklass |
|
| Civilingenjör (materialteknik) | |
|
Operatör på ett bruk i mellansverige Det är aldrig försent?? |
|
| Pluggar till läkare, klar om ett år. | |
| Lokförare | |
|
Brandskyddskonsult, upprättar system för egenkontroller av brandskyddsmaterial... Gäsp... Sjöberg |
|
| Inköpare | |
|
Automationstekniker på ett pappersbruk (typ elektriker....med inriktning mot olika styrsystem) Somliga tror att BMW ägande är en livsstil......dom har inte förstått ett dugg.....det är något mycket......MYCKET STÖRRE Håkan |
|
|
Licenssvetsare. Snart. Har jag tur blir man ägare till en Auktoriserad BMW-verkstad;) // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Arbetslös sedan 5 dagar tillbaka! Tack och lov rätt tid att bli utan arbete så jag njuter rätt hårt när det är fint väder ute! =) Men jag har ju jobbat i 6 år nu så jag förtjänar det. hehe Är det någon som har ett industrikneg eller lättare ekonomikneg på G så maila mig! r_ericsson@hotmail.com mvh |
|
| Jag är trädfällare! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.