|
Sida 37 av 70
|
|
|---|---|
| gärna,,fast min msn funkar inte nu..vet inte varför..skriv på mitt e-mail så länge..:) | |
|
Ställföreträdande butikschef. Är 19 år och kör tyvärr inte min 528i -85 längre, men letar efter en fin M535i! Hoppas dessutom på att få en egen butik snart. |
|
|
Jobbar på finska kustbevakningen. ///Jonas ~It's not just a car, It's a lifestyle!~ |
|
|
Jobbar som Snickare... åker 328i -95 som är TILL SALU, vill ha en e46 328 istället. |
|
| Sista året på gymnasiet :( | |
| Tandläkarstudent och går fjärde termin | |
| rörmockare | |
|
Sales Manager "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
| Har nyligen skrivet på ett lite företag inom IT, gick från ett(finskt) stort Telekom företag.....kommer att jobba som KAM. | |
| Handläggare på Luftfartsstyrelsen, inte så trist som det låter faktiskt =) | |
|
Jag jobbar som rektor sedan 1999. Innan var jag musiklärare i 24 år. Har jobbat i musikaffär som reparatör, tekniker och cirkelledare. Haft egen musikaffär under 15 år. Pianostämmare. Har du en gura som någon satt sig på eller behöver en bandslipning, mm så hör av dig bara. Don´t dream about it, do it. |
|
|
Skolpojke:) The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
>Mauno, är musiker. Kom då att tänka på att du kanske har ngr bra tips på va som passar att lyssna på i en BMW! =) (vet att det finns massa trådar om det men men) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Jobbar som elektriker på NEA | |
|