|
Sida 37 av 70
|
|
|---|---|
| gärna,,fast min msn funkar inte nu..vet inte varför..skriv på mitt e-mail så länge..:) | |
|
Ställföreträdande butikschef. Är 19 år och kör tyvärr inte min 528i -85 längre, men letar efter en fin M535i! Hoppas dessutom på att få en egen butik snart. |
|
|
Jobbar på finska kustbevakningen. ///Jonas ~It's not just a car, It's a lifestyle!~ |
|
|
Jobbar som Snickare... åker 328i -95 som är TILL SALU, vill ha en e46 328 istället. |
|
| Sista året på gymnasiet :( | |
| Tandläkarstudent och går fjärde termin | |
| rörmockare | |
|
Sales Manager "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
| Har nyligen skrivet på ett lite företag inom IT, gick från ett(finskt) stort Telekom företag.....kommer att jobba som KAM. | |
| Handläggare på Luftfartsstyrelsen, inte så trist som det låter faktiskt =) | |
|
Jag jobbar som rektor sedan 1999. Innan var jag musiklärare i 24 år. Har jobbat i musikaffär som reparatör, tekniker och cirkelledare. Haft egen musikaffär under 15 år. Pianostämmare. Har du en gura som någon satt sig på eller behöver en bandslipning, mm så hör av dig bara. Don´t dream about it, do it. |
|
|
Skolpojke:) The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
>Mauno, är musiker. Kom då att tänka på att du kanske har ngr bra tips på va som passar att lyssna på i en BMW! =) (vet att det finns massa trådar om det men men) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Jobbar som elektriker på NEA | |
|
Hej 300+! Jag har också kollat lite på de trådar om musik som varit tidigare. Jag har inte lyssnat så mycket för jag har bara haft kassetspelare och det är så jobbigt med kassetter och dålig kvalité. Men nu har jag en 530iA T -01 med CD så det blir nog att komponera ihop några bra CD. När jag hämtade bilen i förra veckan så köpte jag Creedencesamling på Statoilmacken för att testa anläggningen. (Kunde vart bättre ljud) Musiksmaken växlar med årstiderna men här kommer några tips som säkert hamnar på listan: Dire Straits Bruce Springsteen (Hungry heart sitter fint med nedvevat en solig dag) Stewie Wonder (Speciellt låtar från Songs of the key of life) Green Day (Bla. Bouleward of broken dreams) Chick Corea (Låtar från My spanish heart) Keith Jarret (Kölnkonserten har fastnat och går inte att släppa) Hårdrock (Har vuxit upp med Deep Purple, Uriah Heep, Led Zeppelin, mfl.) Nostalgitripp med John Mayall, Ian Dury, Hoola Bandoola Band, The Animals, Eric Clapton, Leonard Cohen, Ry Cooder, The Eagles, Jimi Hendrix, Bob Marley, 10 CC, Ten Years After, Frank Zappa.(jag är född på 50-talet) Annars har det blivit radio, fast man får ju skavsår i öronen av stationer som rix FM och megapol. Det verkar som de bara har 20 låtar att spela och som spelas dag ut och dag in. Hur många gånger har man hört Money for nothing med IdolDarin? (En bra låt som spelats sönder, tycker jag) Skulle vara intressant att undersöka om och hur musiksmaken skiljer sig mellan ägare till tex. en gul M3 cab med 19" alu -03 och en silverfärgad 520 Touring -92 med 15" originalfälgar. ;o) |
|
|
Företagare. I restaurangbranchen. Restaurang Albatros i Ekenäs, Finland. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Då får man väll gå dit när man ska till Ekenäs om en vecka :) Förutsatt att man får gratis sprit ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
J.Dredd: Jaså, ska du till Ekenäs? Restaurangen är endast öppen på sommaren, tyvärr. Sommarrestaurang:) Men kan hända att vi öppnar till påsk eftersom vi brukar ha det som tradition. Men beror på vädret. Om man får vara så nyfiken, vilka band har du till Ekenäs? Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
| slav | |
|
bayerischemotor: Min tjejs morföräldrar bor i Ekenäs. Vi ska dit och uppvakta hennes morfar på hans 90-års dag. :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.