|
Sida 34 av 70
|
|
|---|---|
| IT-nörd | |
|
2:e maskinist på Gotlandsbåtarna. Här finns det åtminstonde cylindrar så det räcker. 4xV12 á 17500 hk ;-) Skapligt betalt. Aldrig mindre än 6 cylindrar |
|
|
Hmm.. känns väl inte såå bra att läsa att folk njuter av att leva upop VÅRA SKATTEPENGAR!! Asså.. tycker dt e dyrt me skatt som det är!! Kul o tänka att andra människor glider runt för att dom inte vill jobba.. O vi får betala deras livstil!! " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " Min bil: Länk |
|
|
hej jag är maskinopratör på en inrednings firma kännar inte så mycket men lägger det jag kan på bmw å huset bmw forewer |
|
|
Hallo, Jag är valutahandlare på SEB i Malmö. Hur kul som helst :-) /Niklas |
|
| Tja! Ny på forumet, men en bra tråd att göra debut på. Själv svarvar man transmissions delar på Scania. (cnc-operatör) Räcker för att äga beemer e inne på min andra. Den första fick tyvärr en förkärlek för skogen och gifte sig följdaktligen med ett träd. | |
|
Officer och flygtekniker i det så kallade flygvapnet (SAAB 37 Viggen O 39 Grisen flåt gripen)"so far so good" sedan evventuellt "betveen two jobs". två ggr BMW 02 , 1 ggr E28, Sedan ett antal andra (familjeskäl) VAG och VAG och VAG och tro det eller ej SAAB innan jag vaknadeoch nu BMW E39, i am back in busines. |
|
|
Jag spenderar dagarna (eller nätterna) sittandes åvanpå 6 cylindrar, 16,1 liters volym, 550 hästkrafter och cirkus 2500 nm :) |
|
Ug-Lee |
sme |
|
Även jag är IT-nörd. Det man inte har i huve't får man ha i benen. |
|
| Jobbar inte. Räntor, utdelningar och reavinster räcker bra för att byta ut vagnparken vartannat år. | |
kilroy |
Ytterligare en gammal tråd som vaknat till liv...Jag jobbar som egenföretagare och hjälper små och medelstora företag att anpassa svensk lagstiftning och EU-lagstiftning med avseende på kemi, arbetsmiljö och yttre miljö så att den blir begriplig och hanterlig för företagen. Jag arbetar framförallt med företag med anknytning till kemibranschen.Som bisyssla spelar jag mycket på V75 och även om mitt företag går bra så är det inom V75 som jag tar in dom "stora" pengarna.Troligtvis kommer jag att lämna företagandet och helt gå över till V75 med tiden.Mvh kilroy |
|
jag arb som restaurangchef... |
|
|
Jag är dataingenjör, är delägare i ett litet konsultbolag där vi bl.a konsultar på Volvo PV:s elavdelning inom utveckling av diagnos och CAN/LIN kommunikation. Håller som vinterprojekt på med att snickra ihop en Linuxbaserad multimediadator till min E38 som jag köpte rätt nyligen efter att ha varit en glad Alfaägare ett antal år nu. |
|
|
Jobbar med skatter åt Skatteverket. |
|
|
Hallå! Jag jobbar som Säljansvarig för Citroën-vagnparken, framförallt transportsidan, på Citroën i Eskilstuna! Ett jobb jag stortrivs med! Jag har alltid tyckt mycket om Citroëns vagnar! Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
| Är en vanlig skiftarbetare med tre barn men visst går det att kombinera med en bmw man får ju prioritera. | |
|
jag är elektroingenjör och jobbar på testavdelningen på elektromekan. /Tony |
|
|
Student på gymnasienivå. Därav bilen //Subidius |
|
|
>Subidius, inte illa du! Hade ingen bil när ja gick på gymnasiet! =( Men nu som väktare har man råd med en M3:a =) (men inget annat) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.