|
Sida 32 av 70
|
|
|---|---|
|
Jobbar som konsult inom data åt Ericsson just nu.. Det är kul att ratta GSM-bastationer i labbet :) |
|
|
Jobbar som IT-konsult på ett stort internationellt bolag. ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Är det för Tieto som jag Bones? *s* |
|
| jag går i skolan .sista året på gymnasiet....industri Programmet i lindesberg håller på och utbildar mig till CNC-operatör(skärande bearbetning) | |
|
en update: pluggar nätverks o kommunikationsteknik på umeå universitet, tvåårigt, har just börjat.......... ___ Missa INTE konbaneträffen i H-fors den 5/9 Länk |
|
|
Tom i norr : Nänä, mkt större (franskt) bolag. :-) ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
| Kom ut från lumpen för en månad sen, pga knäskada... jobbar nu helger och ibland vardagar på en Expert butik (eller 2st egentligen, Värmdö samt Lidingö) | |
|
själv e jag en nattarbetande cnc-operatör... Ha dé/badbeemerboy |
|
|
Update: Jobbar som konsult inom kommunikation och säkerthet, inriktat på avancerade brandväggslösningar. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| Servicetekniker på stort läkemedelsföretag. | |
| Trimmar bilar på S&S Performance | |
|
Jag jobbar som Åkardräng |
|
|
Truckförare! |
|
| Fiskare ingen glamour och däckhandlare ingen glamour där heller men smakar det så kostar det | |
|
Från idag jobbar jag deltid på MATAB tills vidare, medans jag pluggar upp mitt IG i Fysik B på komvux ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Helgjobbar även som säljare i Audio Video-butik emellanåt. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| student...går bara i första ring | |
| Kör Ica-bil, Renault Kangoo Express, woho! | |
|
Jobbar numer som callcenter support för Canal Digital, innan de har ja bara studerat men fanns självklart inget då man slutar =( MvH Björn |
|
|
Svetsare .. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.