|
Sida 31 av 70
|
|
|---|---|
|
Flygtekniker.. på ett skånskt bolag =) CSi |
|
| Pilot sedan 10 år | |
|
Tyvärr så jobbar jag i en Lidl butik! Sämre jobb kan man inte ha! Bra jobbarkompisar men idioter som styr skiten! Säger upp mig så fort jag hittar ett annat jobb. Städar hellre toaletter än jobbar på Lidl. Ett råd: börja ALDRIG jobba på Lidl! De psykar ut en totalt=( Men men, en BMW har jag iallafall=) |
|
|
Jag jobbar på destination Gotland, så jag sitter i bokningen, kassan, incheckningen och har även han om all frakt som åker mellan Nynäs och Oskarshamn.. Det är väl helt okej, men man får jobba dygnet runt ibalnd känns det som.Eller speciellt på sommaren. Då ska ju alla turister hit och roa sej. Fast tur är väl det att ni kommer hit annars skulle vi aldrig överleva på gotland. MAn har även en massa knasiga arbetstider. Man kan börja allt från 5 på morgon och sluta fem på morgonen.. Olika arbetstider varje dag.. Man jobbar dag och man kan jobba natt.... Fast det som är skönt är att ledig dagarna varierar. Ibalnd är man ledig mitt i veckan och ibland på helgerna. M-Power |
|
|
Jobbar som pulverlackerare sen 4 år tillbaka och nu även utbildad väktare och jobbar på Securitas Bevakning sen ett halvår tillbaks ;) ...... .:Kristijan:. |
|
|
Hej, en liten fråga då denna tråd har börjat växa. Har inte de flesta skrivit sitt yrke i sin profil? Mvh :-) sword |
|
|
sword: jo men inte sitter man o går in på alla profiler o kollar, roligare o läsa en tråd om det.. =) btw så är jag 21år, jobbar som Drift/Nätverkstekniker. dock bara som vikarie..=( så snart blir jag arbetslös... Mvh Josef |
|
|
Kryper på knäna och blandar geggamojja, och kladdar med lim. Mattläggare. :-] /guess |
|
|
Kristijan, oxo väktare på Securitas om du inte läst hela tråden=) Kör du rond/Ryck som jag? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
300+: he he hej kollega :) Ja, jag kör rond/larm ryck och även värde förekommer ibland på dagarna..... men jag är bara deltids anstäld sen 7-8 månader tillbaka... I vilken stad jobbar du då? .:Kristijan:. |
|
|
Jobbar på ICA's lager i Kungälv sedan ett år tillbaka, lär väl bli ett år till. Man kan alltid kalla sig livsmedelskonsult eller livsmedelstekniker om det ska låta finare än lagerarbetare. Bra kollegor men ganska slitsamt och enformigt jobb. |
|
|
Nisse: necessitetsproduktvaru-konsult heter det väl? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| NISSE - du är inte ensam lagerråtta. Jag sliter själv som ett djur på ICA`s lager i Borlänge... men nån gång ska jag bli rik och sluta på det där skitstället. | |
|
Kristijan, Hajj hajaj! =) Växjö kör jag i, haft en rätt tung helg o ha en natt kvar men sen e man ju ledig ett par dar=) Man ligger väl närmare 200h/månaden... Allt för BMW:N´s och lite annat´s skull... gunbigreger och nisse, ha jobbat ngt år på ICA:S lager i Växjö. som sagt bra arbetskamrater (och många) men tungt för ryggen om man inte hinner lyfta rätt... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
har jobbat som sommarvikarie i en ICAbutik. jag har fortfarande ingen BMW. kan det vara just därför?! jag söker också deltidsjobb på ICA och bensinstationer för tillfället. jag studerar övrig tid. *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
|
för det mesta jobbar jag med min BMW men när jag får tid över så är det försäljning av transmissioner. Thomas Lj. |
|
|
Jobbar som MD. Solklart? Mvh Sword |
|
|
sword, Nej? Vad är MD? :) |
|
|
Jo, läkare. :-) |
|
| Jobbar som Trafikplanerare(trailer). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.