AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
485.838

vad har ni för jobb?

Sida 31 av 70
Jo
32
JohanCSi
MB C320CDiT -05
Flygtekniker.. på ett skånskt bolag =)

CSi
Br
7
Breitling
645ci-04, 528iA-97
Pilot sedan 10 år
Je
7
Jennie
318i coupè -88
Tyvärr så jobbar jag i en Lidl butik! Sämre jobb kan man inte ha! Bra jobbarkompisar men idioter som styr skiten! Säger upp mig så fort jag hittar ett annat jobb. Städar hellre toaletter än jobbar på Lidl. Ett råd: börja ALDRIG jobba på Lidl! De psykar ut en totalt=(
Men men, en BMW har jag iallafall=)
Te
9
Tess
Bmw 325i -93
Jag jobbar på destination Gotland, så jag sitter i bokningen, kassan, incheckningen och har även han om all frakt som åker mellan Nynäs och Oskarshamn..
Det är väl helt okej, men man får jobba dygnet runt ibalnd känns det som.Eller speciellt på sommaren. Då ska ju alla turister hit och roa sej. Fast tur är väl det att ni kommer hit annars skulle vi aldrig överleva på gotland.
MAn har även en massa knasiga arbetstider. Man kan börja allt från 5 på morgon och sluta fem på morgonen.. Olika arbetstider varje dag.. Man jobbar dag och man kan jobba natt....
Fast det som är skönt är att ledig dagarna varierar. Ibalnd är man ledig mitt i veckan och ibland på helgerna.

M-Power
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Jobbar som pulverlackerare sen 4 år tillbaka och nu även utbildad väktare och jobbar på Securitas Bevakning sen ett halvår tillbaks ;) ......

.:Kristijan:.
Visa användare
323
sword
330e Touring Xdrive 2021
Hej, en liten fråga då denna tråd har börjat växa. Har inte de flesta skrivit sitt yrke i sin profil?
Mvh :-) sword
f3
28
f3zz
120d -08
sword: jo men inte sitter man o går in på alla profiler o kollar, roligare o läsa en tråd om det.. =)

btw så är jag 21år, jobbar som Drift/Nätverkstekniker. dock bara som vikarie..=( så snart blir jag arbetslös...

Mvh Josef
lo
195
loefvenhamn
535dA M-Sport Touring -17
535dA M-Sport Touring -11
Kryper på knäna och blandar geggamojja, och kladdar med lim.
Mattläggare.

:-]

/guess
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Kristijan, oxo väktare på Securitas om du inte läst hela tråden=)
Kör du rond/Ryck som jag?

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
300+:
he he hej kollega :) Ja, jag kör rond/larm ryck och även värde förekommer ibland på dagarna.....
men jag är bara deltids anstäld sen 7-8 månader tillbaka...
I vilken stad jobbar du då?

.:Kristijan:.
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Jobbar på ICA's lager i Kungälv sedan ett år tillbaka, lär väl bli ett år till.
Man kan alltid kalla sig livsmedelskonsult eller livsmedelstekniker om det ska låta finare än lagerarbetare. Bra kollegor men ganska slitsamt och enformigt jobb.

Nisse: necessitetsproduktvaru-konsult heter det väl?

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
gu
26
gunbigreger
nerplockad e30 -87
318is -88
NISSE - du är inte ensam lagerråtta. Jag sliter själv som ett djur på ICA`s lager i Borlänge... men nån gång ska jag bli rik och sluta på det där skitstället.
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Kristijan, Hajj hajaj! =) Växjö kör jag i, haft en rätt tung helg o ha en natt kvar men sen e man ju ledig ett par dar=) Man ligger väl närmare 200h/månaden... Allt för BMW:N´s och lite annat´s skull...

gunbigreger och nisse, ha jobbat ngt år på ICA:S lager i Växjö. som sagt bra arbetskamrater (och många) men tungt för ryggen om man inte hinner lyfta rätt...

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
har jobbat som sommarvikarie i en ICAbutik. jag har fortfarande ingen BMW. kan det vara just därför?!
jag söker också deltidsjobb på ICA och bensinstationer för tillfället. jag studerar övrig tid.

*om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?*
tp
102
tphlj
728iA-96
för det mesta jobbar jag med min BMW men när jag får tid över så är det försäljning av transmissioner.

Thomas Lj.
Visa användare
323
sword
330e Touring Xdrive 2021
Jobbar som MD. Solklart?
Mvh
Sword
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
sword,

Nej? Vad är MD? :)
Visa användare
323
sword
330e Touring Xdrive 2021
Jo, läkare.
:-)
Jobbar som Trafikplanerare(trailer).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.