|
Sida 28 av 70
|
|
|---|---|
svardska |
polis! |
|
Ska precis sluta som lackerare och börja jobba helgskift på en metallindustri, helt underbart att vara ledig 5 dagar i veckan... |
|
| Läkare | |
|
sotare,... och inte fetavlönad. Allt under 8 cylindrar är en startmotor... |
|
|
Garvis: Läste att du jobbade på SSAB Oxölesund. Då måste du känna till Uddcomb. Jag jobbar för den firman :-) Kanske kommer till Oxelösund nu i sommar för att montera strängen som vi byggt ihop. Mvh Jojje |
|
| Service tekniker inom vetilation och styrutrustning. | |
| Civilingenjör och civilekonom till jul. Student me fet bil. ;) | |
|
29 år. Resande med eget Optikgrossist företag. (glasögonbågar etc) Ej uppe i tresiffrigt ännu bara 97 mil på en dag.Men det kommer. Trevlig helg. |
|
| Inbrottstjuv | |
mr_xc99 |
coolt |
| mek | |
|
Förste-maskinist På en en 47000tons tanker. Primus Motor. Pontus |
|
| grafisk formgivare, 37 år på söder | |
| Habiliteringspersonal | |
|
Kyltekniker Mvh Johan |
|
| VD, därav bilen..... ;P | |
|
Funderar på och säga upp mig och bli M3 förare på heltid ;) Mvh BJÖRN No body realy dies..... |
|
|
Jaa... arbetslös men läser till Automationstekniker i väntan på att slå igenom med bandet och alla rikedomar som följer därefter...;) Vid 27 års ålder börjar det dock kännas som att det är dags för en backup-plan. Vi får väl se. Länk Mvh Tjäder |
|
| arbetslös nu ;) körde lastbil åt posten förut :( | |
|
Försäljningschef....men bara för att man kanske tjänar en del slantar så betyder det inte att man har råd att köpa en dyr bil....För min del tog det 3½år att spara ihop till handpennig samt lite till :) BMW är livet!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.