|
Sida 27 av 70
|
|
|---|---|
|
Studerande och egen bilstylingfirma. |
|
| Går andra året på Natur | |
|
Får väl ta och uppdatera. Nyss börjat som takläggare och så kör jag taxi. Egentligen är jag nästan civilingenjör, avslutade nyligen examensarbetet. |
|
|
Uppdatering här med: Har sagt upp mig nu från det j*vla Sahlgrenska och börjat plugga igen... Student! Två bilar är fler än en.. |
|
| Operatör och maskinist på ett pappersfabrik. | |
|
Fotograf med relativt nystartad firma. Garanterar att det inte blir många ören över till mig! =) |
|
| Flygledare på Malmö-Sturup radarkontrollcentral. | |
| Pluggar i högskolan o jobbar samtidig i en livsmedelsaffär | |
Modellko |
pluggar i Lund till Civilingenjör .. Jobbar deltid i McDonalds, verkar vara att jag e den rikaste av dem anställda där, alla ser upp till min BMW .. |
|
Modellansvarig, Då måste man ju ha BMW;) Tillsammans med en "känd" fotograf... Röda bilar är snabbare. |
|
| Jobbar som stålverksarbetare på SSAB Oxelösund. Hanterar flytande stål för det mesta. Varmt som tusan, stålet har en temp på ca 1550 grader. Bär flamsäkert från topp till tå + aluminiumrock och hjälm med guldvisir. | |
|
Maskinoperatör Stora Enso Min pippi: Länk |
|
|
Operatör "pappersfabrik" Jäkligt tjockt "papper"!! jämfört med er andra pappersarbetare ;) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
mr_xc99 |
jag jobbar i den undre världen |
| mr_xc99: Som gruvarbetare då eller? | |
|
>mr_xc99, Gynekolog?? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Trucker mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
|
För att göra listan kort :Biljardhallar, laserdome, internet caféer, Musikstudio, bokföring mm |
|
mr_xc99 |
nej, inget av dom, men tror ni fattar va jag menade. |
|
xc_99: nope, jag fattar fortfarande inte? mvh Anders PCS #8050 BMWCS #4727 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.