|
Sida 25 av 70
|
|
|---|---|
|
OJ Oj det blev något fel, det skulle bara va et svar :-)) // Jonas BMW är det rätta valet...!!! |
|
|
Jag arbetar som IT-konsult inom datatillgänglighet och lagring. Kanonroligt då man får åka runt på många olika ställen och till många olika kunder, bla inom bilbranchen. /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
|
Jag har längtat länge efter att få skriva en uppdatering av min status i denna tråd, och nu är det dags!!! Har nu fått jobb som Produktassistent på Malmö Autotillbehör AB(matab), där jag börjar på måndag! Ska bli RIKTIGT kul! Skönt att ha något stabilt, så att man kan börja slösa ännu mer pengar på bilen :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| bibliotekarie ;) | |
|
Grattis Kalle Hansen till ditt nya jobb! /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
|
>Kalle Dags att byta upp sig lite mao :) 325 e36 kanske stundar? //Marin |
|
|
Mikael, Tackar! Marin, Det är många tankar om framtida bilar som snurrar i huvudet... 323i E36? 525i E34? 523i E39? M5 E34?... Jag har ingen aning! Om inte E36-priserna sjunker till rimlig nivå så lutar det dock ut att det blir en femma nästa gång! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle H En touring kanske?Grattis till ett nytt jobb. ___ Länk |
|
Jessie |
Jobbar på ICA lager och studerar. Inget lyxliv precis. |
| Bytt jobb sedan sist, jobbar nu på IBM i Skottland som support tekniker. Ingen högerstyrd BMW ännu, kommer kanske. | |
M535Tokig |
Servicetekniker på cramo i karlstad! m535 världens bästa bil!! |
|
Jobbar som support tekniker på Posten IT och hjälper vilsekomna filer att nå dit de skall osv. *Jag åker inte bil. Jag kör BMW!* |
|
|
Jahan78: Å fan IBM skottland....då kanske du känner min polare Mattias Persson som oxå jobbar på IBM i Skottland? Är ett år yngre än dig. Mvh Jimmy |
|
|
hehe.. IT konsult tror jag säkert att min titel också är men vem fan e inte det egentligen, ganska brett område och väldigt många kallar sig för just denna oidentifierbara titel. |
|
|
Rymdexpert BMW e lag |
|
|
Fritidskonsument. Fick chansen till en generös avtalspension i samband med neddragningar. Håller just på och förbereder en tripp till Medelhavet genom Europas kanaler. Kan visserligen inte ta bilen med mej men det är inte helt fel att ta cyklarna upp till nån liten fransk vinby och bara njuta av mat och vin. "Man behöver inte lida för att ha det bra" |
|
| Kylmontör/inventerare | |
| Arbetar med CNC-maskiner (fräsare, svarvare). | |
broder |
Riksdagsrevisor |
|
Redovisningsansvarig |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.