|
Sida 23 av 70
|
|
|---|---|
|
IT-Konsult, TietoEnator. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
För tillfället på lagerarbetare (på volvo):) Tidigare bilmek o fabriksjobbare:( Hellre en 8a än 2 4or:) |
|
| Numera montör på Volvo PV i väntan på "riktigt" jobb | |
|
Slungar kollin på Ica`s centrallager. Den dagen alla kattägare stryper sina odjur kanske jag kan köpa Z4 eller nåt. Nu när dom jävlarna ska ha 4-5 ton sand och konserver varje dag skulle ryggen aldrig palla en så låg bil :) |
|
|
Hej Jag är VD för ett litet företag som omsätter ca 30 miljoner, hårt arbete, men kul, ger inte värst mycket pengar men jag är min egen. Allt kostar pengar och i bland får man vara beredd att välja bort vissa saker för att kunna uppnå sina mål. Ett av mina stora mål var att köpa mig en BMW 850 CSI, en äkta sådan, då går inte ekonomin ihop om man samtidigt ska stå på krogen och dricka pilsner, spela golf e.t.c, eftersom det ändå är pengar man tar från "nöjeskontot" och som används för att finansiera bilarna, så njuter jag varje mil jag spenderar i mina bilar. den njutningen är svår att värdera i pengar, det är en känsla. Hälsningar Båstad-BMW |
|
| Jag är stationsbiträde på OKQ8, slutar dock om en månad och börjar på polishögskolan. | |
|
Jobbar som extra chaufför på ett åkeri och pluggar samtidigt. Man måste ju få ekonomin att gå ihop när man kör BMW. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
jag måste då säga att det var en salig blandning av olika jobb! Själv tog man studenten i sommras, tänkte jag skulle ta ett sabbatsår och jobba lite innan jag börjar plugga igen. men det sket sig då det inte finns ett enda jobb i eller runt omkring den lilla hålan jag bor i. speciellt inte när man bara har gått gymnasiets dummaste program, Estetisk linje inriktning musik. så jag fick sälja BMW'n (jag gråter mig till sömns varje kväll) och plocka fram den skabbiga golfen aka sparbössan. så nu är jag mer motiverad än någonsin att fortsätta mina studier! ska bara klura ut vad jag vill bli när jag "blir stor" ;) |
|
|
Pluggar så det var tvunget att dela Beemern med familjen. Inköpet delade vi på, bensinen betalar farsan och jag underhåll och delar. //Thorssa |
|
| Murmeldjursborttagare alltiallo, kan vikariera för min bror i kjollen!!! | |
|
Min fråga är hur många som bytt jobb sedan tråden startades? :o) |
|
|
lastbils chaffis är inne på min fjärde bmw nu Mvh Micke |
|
|
buhuuu... Jag vill också ha ett jobb :( men det finns ju inga!!! -------------- Min E30: Länk |
|
|
DJW: Det finns de visst, jag blir erbjuden jobb minst 2-3 gånger i månaden via alla dessa Jobline osv. Fot in tekniken är dock fortfarande den som verkar funka bäst i Sverige vilket är lite synd. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Gårdfarihandlare ---- Länk |
|
|
Har sagt upp ig från Sahlgrenska.Slutar 29/12 kl. 14.00 för att göra något vettigt... Plugga. Två bilar är fler än en.. |
|
| säljer busfärska kokosbullar. | |
Dragan525 |
Pizzabagare :) BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE |
|
Wendtan: Finns ju inte så mycket jobb. Särskillt inte som programerare. Är ju lite extrapris på sånt just nu efter alla "dotcoms" som har kastat in handduken. Det ska va om man har några speciella kunnskaper inom programering, och inte bara "peka å klicka VB scripting" ;) ///Jesper |
|
|
J.Dredd: Man kan programmera mer än inom .com sektorn. De beror väldigt mycket på utbildning och erferenhet. I min bransch finns de jobb och blir över. Kanske lite nischat bara. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.