|
Sida 20 av 70
|
|
|---|---|
|
Arbetar som flygingengör för Swissair i Zürish..... |
|
|
Mekaniker på BMW... Gas gas gärna med has! |
|
| En stackars civilanställd kronarbetare som rapar bandvagnar o tgbs som smutsiga lumpare kör sönder. | |
|
Jag jobbar (läs anställd) på Armstrong World Industries. Vi tillverkar plastgolv och jag är blandare och "hoppjerka". Jag gör det mesta i fabriken utom att köra linjerna. Jobbat där sen 15 år tillbaka så man räknas som inventarie.... |
|
|
ska börja jobba igen på Volvo imorgon den 25/8 efter att ha vart pappaledig i 17 månader =) . 200km/h-50km/h på 1s Länk |
|
|
Jobbar i kiosk. Erik. |
|
|
Arbetslös! Less på att studera år efter år! |
|
|
som alla andra i umeå.......volvo if u touch my car i fuck your dog (läst på en gammal rostig volvo) |
|
|
Staticmove.. Imponerande med en lirare som varken kan stava till sin titel eller ens till namnet på staden där han arbetar.. :-0 |
|
|
Studerande till Fordonstekniker... men ska vidareutbilda sig så det blir mer cash och roligare bimmer! ha en bra dag, folks BMW är unikt - Ingen annan standardbetonad biltillverkare klarar sig utan lastvagnssegment! |
|
Krickan4 |
Truck förare på frigo hbg -30 grader |
|
Truckförare som Krickan =))) Drive Like U Stole It!!!!! |
|
|
Arbeitslose biersaufer Länk |
|
|
Maskinställare / Reparatör inom sprängämnes industrin /GRanis STREETFIGHTER |
|
|
Jobbar som FSM, trevligt och omväxlande. Är just mitt i löneförhandling, hoppas på utdelning!!! Totte |
|
|
CAD-projektör inom bro/anläggning... //Robban |
|
| Jobbar som nc-operatör på volvo aero i trollhättan. | |
| Truckförare i väntan på att utbilda mig till civilingenjör. Nån som pluggat till civilingenjör och har några bra tips om man ska välja Linköping eller Chalmers? | |
|
Applikationsingenjör=datanörd. Proffisionell(betald) datanörd sedan 1996. /Wille |
|
|
Romeo: Jag kan varmt rekommendera LTH, även Chalmers men främst LTH. BMWCS Syd #05392 Länk Bruka sökfunktionen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.