|
Sida 17 av 70
|
|
|---|---|
| Har inte heller något som man kan kalla jobb :( | |
|
uppdatering: Tagit studenten och börjat jobba på golfbana! Äntligen ute i det fria! Länk |
|
|
Sitter i datasupporten på IT-avdelningen för Scandinavian Service Partner och Eurest (restaurang-kjedjor båda två), på Arlanda. Jobbat i 1 månad nu ca så man är inte riktigt varm i kläderna än om man säger så. apocalypsorödmetallic... |
|
| haha..ja är då skiittorkare inom äldrevården ;))) | |
|
Oj oj vilken tråd, Har benat mig i genom den nyss, men det vrkar bara vara jag som knegar på McDonalds här;=) /// Andreas |
|
|
Gymnasiestudent/ arbetar i sommar på Chrysler Jeep Göteborg som mek |
|
| Lagerarbetare | |
|
Arbetslös from 12/7... känns som om det blit tufft... 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
|
diskare hemma (diskmaskin såklart ;)) samt VD på membro |
|
|
Jag har inget jobb!! Och jag lyckas fan inte få något heller!! Ska det vara så jävla svårt att hitta jobb?? söker FAN dagligen!!! Linna |
|
Raimo |
asbestsanerare i norge men bor i sverige |
| Jobbar som systemutvecklare/programmerare, rik vet jag väl inte, men jag klarar mig utan problem | |
|
D_D: jag kan definiera rik, bara att slå upp i Svenska Akademiens ordbok, där står det: Rik: ordklass: adj Ägare till: 745 il - 03 520i - 89 Ferrari F355 F-1 -98 Så definierar man rik =)) Själv jobbar jag med blodanalyser =) vill inte säga som =))), och skyddsombud. Väntar stenhårt på vinst med TRISS/LOTTO/STRYCKTIPS/10-LOTTOR/BINGOLOTTO/ O vad det nu mer kan finnas. o någon måste vara knegare, så varför inte jag =)! - hoppas på en j*vligt bra sommar =) Länk |
|
cdabox |
ja D_D hör nog till mängden "rika" människor =) men pengar e inte allt sägs det, även om det för mig är 99.9% av allt. In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Dimman, Vill du bli rik, är det bara att köpa ett par tusen ONCY och vänta i två år. Sedan är det där med pengar inga problem längre. |
|
|
Jag är inte heller rik.. Jag jobbar som receptionist, repro & biljettansvarig. Men jag har sparat, så jag kunde köpa min bil cash och ett breitling crosswind-ur är påG :-) Länk |
|
| känns tryggt att omge sig med massa ingenjörer =) själv är jag mellan två jobb, går på alfakassa, kan man sjunka lägre??? | |
|
Uppdatering: Arbetar numera som ekonomiadministratör vid ett servicecenter för en känd koncern... Får väl se hur länge det håller, är fan inte bra på ekonomi. -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
Eftersom väldigt många power användare har sagt vad dom gör så känner man lite tryck........ Är en s.k kontors råtta på ett företag |
|
|
Jag har nu fått jobb som lagerplockare på världens näst största företag inom taxfree!!! Mykke drikka i den lokalen hehe!! Linna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.