|
Sida 14 av 70
|
|
|---|---|
Oakman |
Studerar sista året på Nv på Spyken i Lund.. samt extraknäckar på Record Audio Video (också i Lund) :) |
|
Studerar till Sjuksköterska på Karolinska Institutet, Stockholm. Annars jobbar jag extra som gymnastikledare och på Gröna Lund, kanske ses i sommar. :-) |
|
|
Hmm,. Ventilations service tekniker.. låter flaschigare än vad det e kan jag tillägga. Har inte råd med bilen egentligen, men har inte så mycket andra intressen än bilar så... Kör aldrig den saab som ryker,.. |
|
|
inte arbetslös utan mellan två jobb(1 år) Länk Länk |
|
|
Produktutvecklingsingenjör på ett företag som tillverkar optoelektroniska komponenter BMW - vad annars? |
|
|
Läser till Landskapsarkitekt på Ultuna utanför Uppsala. Jag vet inte om det är riktigt rätt, men jag har gjort det i snart 4 år är det väl lite sent att ändra sig, det är t.o.m. rätt skoj ibland. |
|
|
Huvuddelen studerar jag, sedan jobbar jag som analyskonsult på Volvo och fastighetsskötare här hemma, extra då alltså! "Stå på gasen så känns allting rätt" |
|
| konstruerar och bygger elsystemet i CC:n på Koenigsegg Automotive. | |
|
Verkstads hora på ett uthyrningsföretag. Dessutom väktare. Varför kör inte alla BMW?/ mvh Roger |
|
| Själv är man bara Renhållnings tekninker men andra ord Sop körare på Ragn sells..men det är ett jobb det med! | |
|
Går i skola och jobbar på Hennickehammars Herrgård (vaktmästare) ibland på häljerna. 17 år med lån, aj aj aj! mn för o ha en BMW e de värt de.. I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
| IT-Chef svårare än så är det inte.. hehhe | |
| Jobbar som säljare för ett företag i Borås. Ingen övertid eller hälgjobbing.. Gött ;) | |
|
Någon typ av utvecklare / IT-ansvarig. /Rickard |
|
sno |
IT-konsult (UNIX/Utveckling/System Managemet/DB) åt danskjævlarna på andra sidan sundet :) Men bor givetvis på "rætt" sida. |
|
Undersköterska på sahlgrenska... fan. värre kan det inte bli ;.D Bilar kör man, BMW åker man.. |
|
|
MetallicaMats, du har nog fått din signatur om bakfoten! Tvärt om ska det väl ändå vara???? :) Jobbar från och med idag extra som trädgårdsmästare :-D Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Psykoterapeut med systemteoretisk grund, jobbar nu som organisationskonsult. |
|
|
säljare jame... nån annan här som jobbar på "gebben" __________________________ -no brains, no headache...- |
|
|
Väktare i Malmö här........ V8 rockar fett! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.