|
Sida 13 av 70
|
|
|---|---|
| Elingenjör/Elkonsult | |
|
Schnitzer: Ja bland annat, men det är mycket mer oxå som t.ex. att ta emot beställningar vänta på flygplatsen och sköta kontakten med HQ. Jobbar du oxå med biluthyrning? mvh ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
nattarbetande väktare sen några år tillbaka..... Inget är omöjligt! |
|
|
Boooze: Nej, det gör jag inte, men det kunde vara kul att ha något under sommaren. //Schnitzer |
|
|
Maskiningenjör/konsult på Epsilon Mvh Spider Bmw är rätt okey!! |
|
|
NC maskinoperatör på ett större företag...tvåskift Frugan är sprutlackerare mm.kontorsmöbler...tvåskift/motsatt skift. Men med hus, barn, hund + två andra små bilar har vi en ganska ansträngd ekonomi... Ändå vägrar jag att släppa BMW:n även om ekonomin skulle bli bättre... Länk |
|
Krizzly |
Egen företagare! (Man har mycke flis som f*n ibörjan) BMW ÄR INGEN BIL! DE ÄR ETT UNDERVERK!!!! |
[Sunet]Foppa |
Student på heltid utan flis från början. |
|
Spider: Har ni några lediga platser för en driven maskiningenjör? Arbetsmarknaden är öken!! FRED |
|
|
"Konsult" inom ekonomi, personaladministration, försäljning och industri på bemanningsföretag. Trött på det... Letar efter annat. -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
Okej. Jag har bytt jobb. Kan lägga till det här då. :) Har bytt inom företaget så jag jobbar med audio/video hemelektronik. Jobbar på inköp, men jobbar närmast uteslutande med vår webb. Allt som rör audio/video går genom mig och ut i våra butiker (webb, vanliga) såsom TV, DVD, video, HiFi, bilstereo och grejer. Roligt att det blir lite utveckling ibland! |
|
modano |
IT-ansvarig på BMW-företag i södra Sverige Driver eget IT-konsultbolag vid sidan av (kvällar, helger och alla annan tid...) tjejen är jätteglad... hon gillar i alla fall BMW.. så hennes Peugeot brukar stå till... ;) ------------------------------ det finns bilar... men som tur är så finns det också BMW... |
|
Studerande till Civ.ingenjör. Käka ris och pasta så kan man ha kvar kärran. Fast försäkringen suger då man pluggar i Stockholm och har en 525:a. Ha de gott! |
|
|
Däcktekniker på däckprovningsavdelning. Nisse Länk |
|
E30poppe |
Rekondare på Mitsubishi... Gaaa... *ryser* |
|
Truckförare + egenföretagare .........BMWLundqvist......... |
|
|
några vanliga killar.. jag har inget jobb, det tar förmycket av fritiden... en massa välutbildade killar. själv gick man industri och mutade till sig ett slutbetyg av en mer eller mindre söpen rektor... tjänster/gen tjänster nu vet.. och likförbannat kör jag bmw. dels för att dom är så prisvärda och kostar nästan inget ting för man behöver aldrig laga dom. De bara håller och håller oavsett behandling. Länk |
|
|
är gymnasiestudent men kryddar studiebidraget med en lön från Din Bil/Autoforum...där jag extraknäcker... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Statoil, kul jobb ibland då man ser en jäkla massa bilar per dag. *Det kostar att ligga på topp* |
|
Cribba |
Snickare bygger restauranger,pubar,cafe'n mestandels i stockholm-södertälje men en hel del ute i landet oxå... Väldigt kul jobb ! Min förra bil Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.