|
Sida 12 av 70
|
|
|---|---|
|
student |
|
M_Razani |
gymnasiestuderande och datatekniker |
|
Jobbar på lagret hos OCL//Brorsson i Norrköping. "BMW make the world faster" |
|
|
Tja jag jobbar som maskinoperatör på ett stort företag i sverige och eftersom man jobbar skift(ibland natten) så har man ju råd med fina BMW bilar :) Mvh Ricke |
|
|
Studerar Automation på Broman Gymnasiet i Hudiksvall och jobbar som Croupier på helger och nätter för att ha råd med att glida omkring i en egen bil / Per snart 19 år "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
-ZodiaC- |
Lumpen... |
|
Elektriker... Måste ju ha en bil som går och går. Därför kör man BMW BMWCS Nr: 4798 |
|
| jag är 21år, jobbar som lastbilspåbyggare | |
|
Inköpare på ett IT-företag i Sveriges Silicon Valley. *Best Man Wins* |
|
|
Jobbar som forskare på ett av världens största läkemedelsftg. Driver eget vid sidan om inom biosäkerhet (skydd mot biologiska stridsvapen) :) |
|
|
745an: Hehe, där ligger man i lä :) Själv är jag affärsbiträde för att få ekonomin att gå ihop, dock så pluggar jag samtidigt. Och ja, affärsbiträde är = plocka upp lösgodis och sitta i kassan på ICA :D |
|
jeppe_L |
studerande/bygg. 18 år.... 18år= lite pengar:( |
M3Power |
Lastbilsförare.......körde utomlands innan men nu e det bara Sverige som gäller.......... |
|
Skruvar på bra och dåliga bilar.Gillar stora motorer och utmaningar. Går bestämd framot! |
|
| Ekonomistuderande... Jobbar på Hertz Biluthyrning på somrarna. | |
|