|
Sida 12 av 70
|
|
|---|---|
|
student |
|
M_Razani |
gymnasiestuderande och datatekniker |
|
Jobbar på lagret hos OCL//Brorsson i Norrköping. "BMW make the world faster" |
|
|
Tja jag jobbar som maskinoperatör på ett stort företag i sverige och eftersom man jobbar skift(ibland natten) så har man ju råd med fina BMW bilar :) Mvh Ricke |
|
|
Studerar Automation på Broman Gymnasiet i Hudiksvall och jobbar som Croupier på helger och nätter för att ha råd med att glida omkring i en egen bil / Per snart 19 år "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
-ZodiaC- |
Lumpen... |
|
Elektriker... Måste ju ha en bil som går och går. Därför kör man BMW BMWCS Nr: 4798 |
|
| jag är 21år, jobbar som lastbilspåbyggare | |
|
Inköpare på ett IT-företag i Sveriges Silicon Valley. *Best Man Wins* |
|
|
Jobbar som forskare på ett av världens största läkemedelsftg. Driver eget vid sidan om inom biosäkerhet (skydd mot biologiska stridsvapen) :) |
|
|
745an: Hehe, där ligger man i lä :) Själv är jag affärsbiträde för att få ekonomin att gå ihop, dock så pluggar jag samtidigt. Och ja, affärsbiträde är = plocka upp lösgodis och sitta i kassan på ICA :D |
|
jeppe_L |
studerande/bygg. 18 år.... 18år= lite pengar:( |
M3Power |
Lastbilsförare.......körde utomlands innan men nu e det bara Sverige som gäller.......... |
|
Skruvar på bra och dåliga bilar.Gillar stora motorer och utmaningar. Går bestämd framot! |
|
| Ekonomistuderande... Jobbar på Hertz Biluthyrning på somrarna. | |
|
Civil skyddsvakt på ett militärt skyddsobjekt. 'Tyvärr' använder vi Väktaruniform så det har väl hänt att man hört kommentarer från den obildade massan i stil med: "misslyckades med ansökan till Polishögskolan och blev Väktare va?" Jag tjänar bättre, har högre befogenheter, friare upplägg, mer fritid, bättre utrustning och en arbetsgivare som är vinstdrivande... Sen har jag 40p Historia i ryggsäcken. Siktar på att plugga till något juridikbefattat yrke, så fort jag fått råd till en Z3 :-) Jag vill nämligen ha en sommarbil att ratta mellan terminsuppehållen. Blir det någon Go-Cart som substitut till sommarens BMWPower träffar? Vi kunde ju köra några varv där i city. |
|
|
Boooze: Var gör du på Hertz? Kör du ut bilar? //Schnitzer |
|
|
22år jobbade som dvdproduktions ansvarig/authorer på MTG fram tills i sommras då dom inte tyckte att dvd var en bra inkomstkälla o bad mig hoppa o fara Har sedan dess ströjobbat lite här o där men inte har det blivit mycket... Tomas.S/Aiit films |
|
|
Personalhandläggare Projektansvarig Och nu Bitr:Enhetschef på ett bussbolag i Linköping . Men bor i den fina staden fortfarande( Norrköping ). jossi |
|
|
Sprinkler projektör. _____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.