AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
485.821

vad har ni för jobb?

Sida 10 av 70
P__A__T__R__I__K__
SOm resande säljare.... och en del extra jobbande blir det ju oxå... hur ska man annars ha råd med en försäkring på 28000:- =(
Visa användare
329
Sikkan
540iA -95
Säljare på ElGiganten... helskojj jobb.. å snart har jag en Bee-Emm-DabbelJuu

:D
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jobba? Vem? JAG?!?!?!
Arbetslös... Mycket tid åt bilarna. Hehe...

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
sikkan: Hört rykten att xboxarna ska gå iväg för 1200 nu vid jul? inside info? ;)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Haha copy har blykoll.

Det var ganska kul. I plugget hade vi föreläsningar av ett gäng projektledare som skulle förklara för oss hur viktiga kontrakt är. Varje gång man träffade kunder för workshops eller annat skulle kontrakt skrivas och pengar betalas. Det slutade med att man skulle hålla koll på 14 olika kontrakt från att projektet började tills det slutade. När detta senare skulle prövas skarpt så slutade det med att kunden hoppade eftersom han kände sig obekväm pga alla kontrakt :)

Vi bjuder kunderna på krogen, en så kallad kickoff! ;)

Jo just det, det roligaste en kund sagt när jag snackat bort honom angående en design lösning vi skulle sälja. Efter lite tid fick han ur sig. Ja jag gillar vad ni gjort, men den blåa färgen går inte eftersom den är finlandsblå och jag gillar inte finland!
Ja
145
James
M3E30 -90
325-88
E60 525i
verkmästare sen 3år.
Jaha... jag arbetar som systemutvecklare på ett litet IT/Telecom-företag (jeep, där finns fortfarande en del sådana kvar.... tur för min bimmer).. och ja, jag jobbar inte såsom copy gör... inte alltid ivarejfall ;o)

Tyvärr är SNIFF bimmern avställd för vintern..
voine voine voine man blir gråhårig av längtan efter den ELLER av allt tjat från min kille som gnäller varje dag vi kör hem från jobbet i Jettan... typ:
-Åh! jag saknar bimmern. Jag trodde aldrig jag skulle sakna den så här mycket. Det riktigt river i själen och gasfoten..... och så vidare... en riktig liten "gnällkärring" (Men du är go ändå liebling... om du nu läser detta ;o)...

men snart kommer våren och då j*vlar ska jag köra bimmer som aldrig förr...
E28:an
Kemi support på Saab

Ta vara på dagen =åk BMW

Mvh Thomas
na
394
nasse
528i-98
Jobbar som maskiningenjör på ericsson
Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
det är väl spelen som kostar uppåt 1000lappen?

/J

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Johan M3: Det är där pengarna genereras. Minneskort, handkontroller spel. Tänk på att om 70% av alla som ska få / köpa konsoll i jul köper XBOX istället för PS2 för att man dumpar ut konsollen för 1200:- (Exklusive kontroller och spel som man får med nu). Då köper kunden 2 kontroller (350x2)samt ett spel 1x650 så är man uppe i dagens paketpriser (2500 inkl 1 handkontroll och 3 spel).

Konsollerna säljs redan idag med förlust för microsoft men marginalen man har på det övriga är som sagt hög.
An
380
AndersG
320 -92 (limo)
22 år, fattig student. Pluggar till elektroingenjör vid Karlstads universitet.

Förresten: Det finns ingen här inne som har ett förslag på exjobb? (ska göra ett nu till våren på 10p C-nivå)
Jag har läst 4år på högskolan, har exjobb kvar.
¨
Ska nog köpa en korvkiosk sedan.

Utanför kommer det stå en BMW750iAL !

Fl
113
Flygarn
325iA -88
325ix -90
2002T -73
Jörgen Nymann>>

De va på den gamla goda tiden de....

Har du hört nå från Jimpa på sistone då?

Ja köpte ju hans BMW ja...
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Säkerhetsdesigner/Kommunikationstekniker.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
själv jobbar jag för et amerikanskt företag, anställd i Florida men stationerad i Sverige.

Bra lön + bonus
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
>>jlundgren
Söker ni folk?
Är isf. intresserad :)

Kass löu och utan bonus :(
Marin: Skicka ditt CV till mig så får vi se.
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
>>Flygarn<<
(offtopic) Det var ett tag sen jag pratade med Jimmy , jag tror att han har sökt jobb på F4 som flygtekniker. Var det 325:an du köpte?,den gick ju som f-n om jag minns rätt:

MVHJörgen

Projektledare på IATA.

_________
More power! Vill ha kompressor jag med!
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.