|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Spritkök kanske skulle va nåt...man kan ju laga mat i garaget+ värme!..(Näh längtar inte efter skilsmässa än) hä,hä.... mvh: Friik |
|
|
Japp, den typen som finns his Ö&B, bahause, obs byggvaror mfl. Rimligt pris och drar inte lika mycket el som en vanlig elradiator gör. Finns även med konsoller så man kan skruva upp dom på väggen. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Får ta en sväng te Bauhaus o kolla lite, tack för tipset! Mvh: Friik |
|
|
jag brukar inte palla upp bilen, utan trycker i en 3,5- 4 i däcken å sen trycker ja till lite på stötdämparna runt om när ja e ute å tittar till bilen... så dom inte sätter sej/börjar torka å läcka. skulle inte vilaj ha bilen på pallbockar... har behov av å sätta mej i den iaf. några gånger varje vinter å låsas att ja e ute på en kurvig sommarväg... /Jonas |
|
|
Provade med ett element från Bauhaus, och det var bara S**t!.. mitt garage var för kallt för en sådan,vart ingen effekt alls! här krävs det rejäla doningar! av ngn anledning gick huvudsäkringarna hela tiden. Kör med en kupevärmare ,fnv. mvh:Friik |
|
|
Byggfläkt med ngn termostatfunktion kanske? Kör iaf med det. Funkar bra. |
|
Esa |
Av egen erfarenhet kan jag definitivt rekommendera varmgarage, åtminstone om man håller 15-20 grader då håller sig bilen torr. När det gäller kallgarage är det klart bättre med betonggolv än trägolv eftersom betongen då håller sig kallare än bilen och därmed tar åt sig det mesta av fukten. Det gäller även varmgarage. Har inte erfarenhet av varmgarage med varmt golv men skulle tro att du behöver öka temperaturen för att bilen ska hålla sig lika torr. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ less is more! |
| Sätt den absolut inte på pallbockar, vad skulle ni då göra om det börjar brina. Inte en chans att få ut bilen. | |
|
Har för tillfället ungefär 13-15+. Med min Defa-värmare. Det är en perfekt mek-temp tycker jag! Ingen som har förslag på vad man kan göra? mvh:Friik |
|
| Vad kostar en byggfläkt, typ Elbjörn mellanmodell, nån som vet? | |
| Länk | |
|
Skitbra Gasar-Magnus! Tack ska du ha! Mvh: Friik |
|
Paap Reeder |
Hej! Kallt eller varmt är inte så viktigt utan fuktighetsgraden avgör förvaringsklimatet. Köpe en bastu -hygrometer och lägg i den. Visar den 50% - byt garage (dålig vits). MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.