|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
sebbe_bmw |
bjoerck: Jaså du, Om jag biforgar till BMW:s 5-serie katalog 2002 så står det nämnligen , M-sportpkt! Så det är lika mkt M-pkt som Sportpkt, Det heter ju M-chassie så... Förövrigt så spelar det väl absolut ingen roll om man har några märken eller inte på bilen, det är väl en sak som man avgör själv! Sebbe |
| Sebbe_bmw: Då ber jag ödmjukast om ursäkt. När jag köpte min förra bil, en E46-00, hette paketet "sportpaket". Även E39:ans paket det året hette "sportpaket". | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
MMMMMM=Marabou MVH Hasso Länk |
sebbe_bmw |
bjoerck: Du behöver knappast be om ursäkt!, Okej, men då är det ju BMW själva som är boven i dramat=) Ha det! Där kom Hassos efterlängtade kommentar också=) Sebbe |
|
Ja har ju ingen M men har satt dit ett M-märke i grillen iaf då detta är snyggt tycker jag , och det är M-chassie på den och paketet är snart på plats , men inge märke där bak , inte snyggt ! _____________________________________________ Länk |
|
|
Ja hasso har ju kladdat dit ett M-märke. Vad är M på din bil? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
///M=///Min bil ///M=///Mitt val ///M-style ///Montrealblå. 1.?? har 8.///M:) MMMMMM ///Marabou:DDD Har en alldeles egen sida du kan läsa på om du undrar nått "player" MVH Hasso Länk |
|
///M = Märke! :oDDD Som jag brukar säga: "Alltid retar det någon, och då är det välinvesterade pengar!" ;o) Mvh |
|
|
micke80;...."ALLA BMW med "M-motor" heter ju "M" med en siffra efter t ex M3 eller M5..." Alle "M" motorer har betegnelsen "S"...f.eks. S14 (E30 M3), S50/52 (E36 M3), S54 (E46 M3).....alle andre BMW motorer har betegnelsen "M" eller "N"...f.eks. M52 (E36 323i), N44 (E46 318i).....! Sådan nu blev det hele klart,...ikke ? V-max |
|
| Ok, det var kanske inte riktigt så jag menade.... Jag syftade mer på modellbeteckningen, inte motorbeteckningen! | |
| Såg en 320 e36 me ett 320 märke på vänstra sidan o m3 märke på andra sidan...totalt smaklöst | |
|
Tror nog att det mest är för att reta Asken? ;) |
|
-RW- |
Jag har sett 850i CSI///M, kan det vara fabrikat? Har också sett 325i med ///M och en slutrör? Har sett 325 med 4 slutrör också, är inte det också o vara wannabe? 4 slutrör på en 325, Som blir omkörd av en Golf GTI? Jag hade skämmts ihjäl:( |
|
Jag håller med shu och tycker det är fult att trycka på M emblem. Spelar ingen roll tycker jag om man har komplett M optik på bilen...jag tycker det är fult ändå... Det ser cleenare ut utan emblem... // Krille |
|
|
Coolbutterboy: Du skriver att brudarna inte ser skillnad på en 316 och en M3:a. Okej det må vara sant...tror du dom bryr sig om man kommer i en 316 eller en M3:a då? Ps. du kör nog inte ifrån det mesta... Ds // Krille |
|
|
Nä för de flesta tjejer ser bara till vilken färg bilen har. -"Oj en röd bil. Det är fin. Är det inte en sån du har"? -"Nä jag har ingen Ford Fokus älskling..." |
|
|
När det gäller tjejer och bilar och speciellt BMW så kan iallafall vissa flickor mer om BMWs än killar! Flickvännen hörde 2st killar stå utanför skolan och pekade på en BMW och pratade högt om att det var en 325 och det var bland de snabbaste bilarna man kunde ha och en av dom hade åkt med i den och den spöade alla dom körde emot, och då var hon bara tvungen att berätta för dom att det bara var en 320 med 325emblem och jätteslutrör. Tror ni killen skämdes då? =) _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.