|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Klart det är en äkta M5. Men man kan tro att finska vinterkriget utspelades i den. |
|
|
Visst finns det folk som kör 1000 mil om året,men denna bil har rullat mkt mer än de milen som annonsen anger. Så köp en annan bil, så du inte blir lurad men man kan aldrig vara säker på att bli lurad på nästa exemplar. Ha ej för bråttom, ha is i magen. |
|
Bavaria |
Jag hade en kompis som köpte en bil av gunnar hedler, den va helt ok och funka bra. Hörde att gubben gått o dött. nån som vet om det stämmer?. |
| Har provkört den, gick som ett lass skit, de hävdar att det beror på att oljan ej är bytt i motorn. Snälla köp ej den bilen. | |
|
Jag har hört av en säker källa att cartrade med jämna mellanrum köper tomma service böker av bmw.kolla i boken när den e tryckt |
|
| Klart att det är en äkta M5a, skulle man uppgradera den sådär skulle det kosta mer än vad bilen är värd..orimligt..bara röda mätarnålar talar sitt klarspråk. | |
| Va inne på detta Cartrade för någon vecka sedan: Länk antar att det är denna firma ni diskuterar om? Va inne och kollade på en M5 -99 där (finns fortfarande kvar på hemsidan) och den var klart och tydligt omlackerad på flera ställen b.la framskärmar och höger bakdörr, antagligen krockad.. Någon som vet något om denna bil? | |
|
Jag är inte förvånad att herrarna på Cartrade kör samma stil som förr. Sorgliga snubbar helt enkelt! Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.