|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har någon tittat på den hær? Länk Har hørt dåliga rykten om firman. Har en bit att åka så jag ær tacksam før info som kan spara in en onødig resa. | |
|
10800 mil. Konstigt nog har 90% av deras bilar gått mellan 10-13' mil... :) Har inte tittat på bilen MEN, jag skulle vara mycket noggran innan jag köpte en bil där (personligen skulle jag noga aldrig göra det men om). **************************************** Länk **************************************** |
|
|
Leta annan bil. Snön runt bilen är inte från den här vintern. Den och en till har stått där hur länge som helst. Att den skulle gått 10 800 mil är B***S***. Sånt fall 10 000 på grusväg. Ser ut som ett vrak. Har ej provkört men den ser för ruggig ut, både invändigt och utvändigt. Skulle gissat på 25 k+ mil på den. |
|
|
Om man gör ett m test och om det visar att bilen är i bra skick så varför inte lägga ett prutat bud på bilen?!? Man får vad man betalar för , men jag rekomenderar ett M test av bilen först! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Hubbe! HAHA, kul det där med snön! :-)) |
|
|
mosse- Jag skojade tyvärr inte, det är sant. Hur risig som helst.... Nu efter minst ett år så är däcken utan luft (vissa) bromsarna måste ju vara tokrostiga. + allt annat som följer med en långtidsavställd bil (som står ute) |
|
|
Sök på Cartrade på forumet. Du har att läsa hela kvällen. Jag skulle inte ens köpa glass där, med risk för att bli lurad. |
|
Lindahl |
Bilen ser ju ut som ett krig inuti...att den där gått 10800 mil är ungefär lika troligt som att jorden är platt har vart och kollat på den..... ------------------------------ Med feritta hela vägen...låter fint |
|
Jo, hoppas verkligen att Sverker hoppar på dem snart, de förtjänar det! "let the Best Machine Win!" |
|
|
De verkar ha problem med utrustningen i bilen också, det står nämligen Airbag vilket det inte är ju.. "LM-fälg,Elhissar x 4,El-spgl" - det är ju bara standardgrejor. //Sniffer |
|
|
Kollade med bilregistret! (har det på datorn eftersom jag jobbar på vv, ni andra kan få uppgifterna på fax) Bilen är registrerad på en privatperson i vallentuna och har så varit sedan den importerades drygt 1år tillbaka. Om det är sant att snön är från förra vintern skulle jag inte ens åka och titta på bilen. Jag undrar vad det stod på mätaren när bilen såldes i Tyskland! |
|
VIP |
Såg den också, den ser rent utav för snuskig ut invändigt. Man kan tro att det är en hästintresserad person som haft den med tanke på all skit på golvet överallt. Jag tror också att den gått 25-30000 mil. |
|
En rejäl koll av det maskinella är ytterst viktigt på en dylik vagn hur som helst...Om det visar sig vara en perfekt bil rent mekaniskt(vilket jag i och för sig betvivlar starkt)+ att allting annars oxå verkar schysst(tror inte det heller), så ger man ett vrakbud på den :))) Mvh Janne. |
|
|
Skulle ALDRIG köpa en bil från cartrade.....lagom oseriöst, undrar hur många de egentligen har blåst?!? *Allt eller inget* Säljer nu min 540 se annons i länk nedan. Länk |
|
|
Jag brukar svänga in på cartrade då och då eftersom jag bor i kvarteren. Min uppfattning är att de verkar "skärpt till sig" lite. Förr hade de nästan bara skumma bilar. Numera har de en hel del som verkar vettigt derssutom verkar de gått över till att sälja mer mb och jaguar. De har inte speciellt mycket bmw längre, kanske inte så svårt att räkna ut varför... Det nämnda m5 har dock stått där hur länge som helst. Lägg ett skambud. |
|
| Denna M5:a kommer från Gunnar Hedler,det va väl han som hade cancer o drev Ekskogens Invest,vad jag vet så köpte Cartrade upp alla hans bilar. | |
|
Lyssna på Hubbe han vet vad han säger. Jag va där för ca 2år sen då stod det 2m5or där provkörde båda = Vrak dem står säkert kvar där en grå och en blå. Riktig bluff firma alla deras bilar har rullat minst det 3dubbla. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA(DUMPAD) Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
När jag va där så hade det växt mossa på bilen =( Den va "ihop" parkerad med en annan M5:a... Bilen va gul av pollen och det gick inte att titta in. Skulle kanske ge 20papp för den max utan att ha provkört den. Lik är va det e. Satte min fot hos Cartrade en gång, åker aldrig mer tillbaka! Mvh Tobbe |
|
| JAG var där för att titta på en annan bil och då var det två grabbar som skulle provköra den gråa m5:an och gissa vad dom fick inte ens igång burken utan han som jobbade där stod lutad över motorn i säkert 20min utan framgång skulle ej förvåna mig om den såkallade m5:an är en 530 eller dylikt med m5 motor tittar man på inredningen så finns det inte ett enda m-emblem någonstan och ingen extrautrustning överhuvudtaget förutom ellhissarna det sitter ju inte ens m-stolar i bilen den kan vara omgjord i tyskland mitt råd är att bjuda mellan 35-40000kr för den mer är den inte värd | |
|
Det är ju M5 stolarna i den, fast det främre stödet är helt tillbakadraget så den ser lite ut som en standard stol. M Technik II ratten och originalmätare med röda nålar, visst är det en riktig M5, fast en sliten rackare.. //Sniffer |
|
|
Vad menar du PAI? Den har ju M-emblemen mellan instrumenten. M-Ratten (Med M-märke), M-stolar, Kjolar, Vinge, spoilers, allt M, och M avgasrör... Jag tror det är en äkta M5 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.