AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.902

Bimmern är klar!

Sida 2 av 2
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
immer:
Ser jättefint ut!! Hoppas du behåller bilen i sitt fina originalskick, och sätter på original 15" krysseker till våren :-)

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
Lazereye: Jag gav 2500 ex färg + 1 flaköl!Slipade och maskade allt själv!Sedan va de juh klart vid sidan om!

/It must be BMW!
mo
267
moonflower
525 TDS Touring -93
320 Cab -90
M5 -89
635 Csi -85
728i -84
Instämmer! Vårda den väl nu och kör försiktigt!

"let the Best Machine Win!"
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
det är som att se sin egna bil på parkeringen fast ändå inte...själv har man ju inte behövt göra ngt på den...absolut originalskick...kolla in den på www.bmwcs.com/west och under medlemmar och sen på Henrik Andersson...men annars var den fin...synd att du hat målat rött där det är body annars...

/Henk

BMW CS #5075
Kände att jag ville ha rött hela vägen ner, blir för mkt svart annars på sidorna tycker jag!Suktar som fan efter is-läpp nu när jag såg hur din såg ut :))!

/It must be BMW!
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
det är hårt...ser inte så snyggt ut tycker jag men det är en smaksak...

/Henke

BMW CS #5075
Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
Jag tycker att det ser bättre ut med röda sparklådor. Sen om man tröttnar så är det ju bara att måla dit boddy igen...

Min skrothög: Länk
immer: Enklaste sättet att skaffa en is läpp är att köpa en från BMW kostar inte sååå mycket, runt 1300kr.
Ett tipps till är att lacka kofångare och backspeglar i samma färg som bilen + svärta de kromade listerna.

mvh

///Boooze

BMW Club Finland #2046
Boooze: har funderat på det men ja tycker de ser bättre ut när de är lite svarta inslag me, blir för mkt rött annars!Svarta crome lister är snyggt men crome är juh så orginal och dessutom inne nu :)!

/It must be BMW!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.