|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
VIP |
3,2 liters. |
|
Jag hade valt BMW:n före pårsjhen. för det är lättare att stava till =) Nä, bmw är min melodi är särskilt svag för e30 med för stora kolvar ;-P |
|
alpinab84,6 |
VIP>> Själv har jag suttit i en 930 turbo som slog en bmw m3 3,2 rakt fram(någorlunda rakt i alla fall, Resa på autobahn). Jag och min kompis satt i hans 930 turbo cabriolet(extremt fräsch bil, cabben uppe dock som tur var) bakom en slöare tdi av något slag, då en kaxig m3 3,2 kom upp bakom och blinkade och diverse. Vi körde då runt en 110 och tdi bilen hade kört in till sidan och min kompis öppnade upp totalt för att bli av med den smått irriterande m3 föraren. J****vlar vilket drag, bmw hängde med lite gran i början med sedan var den totalt borta, den blev totalt ifrånkörd, polarn slutade acca vid en 250km/h(inte långt från max hastigheten har jag för mig) och det kändes som om bilen hade mer att ge(helt otroligt). Vi stannade och tankade och köka lite också då vi ser m3:an komma. Det visade sig vara en chippad 3,2, skitfin, väldigt välhållen. Min kompis 930 ska vara helt original. Så 3,2 skrämmer nog inte mig i en 930 i alla fall. Tack Jacob |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.