AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.978

Sportsystem E46

Sida 2 av 3
Anders: De är väldigt troligt att din bil inte har detta.
Jag väljer mellan Remus, Feritta o supersprint.
Harmann skulle tydligen oxå vara väldigt trevliga men dom behövde man tydligen köpa från Tyskland.
Simons hade ja på min E36:a rostfritt och var väldigt nöjd. De fanns tydligen ett oroväckande billigt system till 328:a e46 för ca 2200kr. Men som Hasso konstaterat innan så e deras leveranser helt sjuka.
Pratade med en tant där igår som sade att dom bara tillverkade de systemet 2 gånger om året och om ja hade tur så kunde ja få ett till våren....

Den som har flest BMW när han dör vinner!
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Wendtan:Samma kä....."tant" som jag talade med :)) Man blev bara ännu tröttare efter att hört hur 4 reervdelsfirmor uppfattade Ray.
Jag hade nog inte fått nått system fortfarande om jag haft min beställng kvar.Supersprint är ett trevligt välgjort system, men som sagt dubbelt så dyrt som Simons.

MVH
Hasso
Länk

Tittar du på Hamann kanske du skall prata med MH-GTR på forumet. Han har iallafall fixat Hamann-prylar till Peter_Ilis och hans svarta M3:a.

Du kan lyssna på när han drar iväg på Drottningholmsvideon som finns utlagd någonstans, typ 60Meg.
Ma
142
Maveric
320i E46 -01
Om jag läste bamsefars inlägg rätt så skall jag på min 320 170hk ha dubbla rör hela vägen från grenröret till slutdämparen eller?
Tacksam för klarhet.

Nisse
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
E46-01 320i Med M54motor har dubbel rör.
M52-01 320i har det inte.

MVH
Hasso
Länk

Coolbluem3Coupe: här på bmw power nånstans allså (videon)?
Ska försöka lokalisera honom.

Länk
CoolBlue... : du har et för långt användarnamn :) Okej. Hitta videon men ingen m3:a som gasar iväg.

Jag har för övrigt lagt mig o kollat under min bil nu på lunchen och konstaterat att ja inte har någon klaff annordning på mitt orginal system.
Så De Hasso skrev innan verkar stämma alldeles utmärkt.
Glad blir jag för då tappar ja inget bottenvrid.
Ska bara bestämma mig vilket ja ska köpa..

Länk
wendtan: Har du kollat på Eisenmann?

Dessa system låter mycket trevligt och det finns olika storlekar på utblås samt 3 olika ljudnivåer.

säljs av: www.xerius-racing.com

/Per
Jo
635
Jojje
Bmw 428i Coupé M-sport 2016..
Jag hade ett Simonz på min 328i E36,och var väldigt nöjd med det...Jag bor bara 7 km. ifrån där dom tillverkar det,så om man hämtar det på plats,så blir det ändå billigare.Väldigt dovt och mullrigt njud :-)...Men det var ju som sagt på E36.E46 har jag ingen erfarenhet av (än).
Ni som bytt på E46.Måste man kapa röret.Såg ingen skarv där man kunde montera isär det?????

Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00...R.I.P
zodiaken: den länken funka ju inte..

Länk
Den ska ha filnamnet Drottningholm 28-08-2002.mpg och det är en svart M3:a som drar iväg efter 2 min 40 sek. Det är en E46 M3 då ....

Den låter bra och DSC:n får jobba lite om man lyssnar på däcksskriket då Peter gasar på lite ;)

CoolBlue.. : den ända ja hittar som e stor e denna Film från Brostugan 2002-04-17 under filarkivet
Har du filmen så du kunde ladda upp den nånstans?
eller kanske hos någon snäll figur här på forumet?

Länk
xerius-racing.se är det...sorry
wendtan: Kollar olika möjligheter. Återkommer om det finns lösning.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Filmen verkar inte finnas kvar någonstans. Jag läste att den skulle ligga på Kazaa eller liknande.
Gör själv inte sånt på jobbet så jag får vänta tills jag kommer hem... :)

Länk
Hejsan!

BMWPower tyckte inte att det var nödvändigt att vi skulle lägga upp filmen i filarkivet eftersom den fanns på två FTP-servers för ett tag sen. Nu minns jag inte vad adresserna var. Men eftersom det e jag och två polare som har gjort filmen så kan ni ladda ned den från min FTP.

ftp://www.hannus.net/bmwpower/

Användar namn: bmwpower
lösen: supersprint

P.S Ni kan ladda upp filer i upload-mappen om ni vill...

Mvh Tobias
CoolBlueM3Coupe: Fick möjlighet o kika på den. Tycker den svarta m3:an låter väldigt metalliskt och hårt hörs nästan som orginal systemet eller har ja fel?
Dina ljudfiler visar ju väldigt stor skillnad, mycket dovare och härligt mullrande än orginal.
Tittar just nu extra noga på supersprint som dessutom inte har månads långa lev tider.
Vad tror du ett ACS system till min bil kostar?

Länk
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Wendtan: Här nere i Belgien ligger schnitzers system till 328 på ca 1000€ monterat och klart.

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Tobias: Har laddat upp filen till BMWPower, nu ska den bara ut tror jag. Då kan vi alla iallafall kolla och lyssna på den ;)
Coolblue.. läs mitt förra meddelande ovan eller hur de nu blir.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.