|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
elof |
tänkte en gång för alla slå fast vilken färg som är snyggast på en E46 coupe! själv är jag en stark anhängare av svart....vad tycker ni? tänkte sammanfatta det hela om en vecka å räkna ihop resultatet av denna undersökning |
ant |
jag tycker den ska vara mörkgrön. vet inte vad den heter men det är liknande den som E36 m3 GT hade. det går en sån i västerås med BBS challanger fälgar. den är grym som f*n. ============================= Länk |
|
Svart på coupén är grymt snygg! På min är det dock stålgråmet. och jag tycker den håller en stark andra plats! |
|
| Måste säga att jag håller med om att svart är grymt snygg, men jag är helt jäkla såld på M3:an som finns med bland de provkörda bilarna, alltså den som är lackad i Laguna Seca-blå. | |
| Estoril eller carbon-svart! om den nu heter carbon på svenska..?? den där svarta färgen som man bara kan få på M3'an är det iaf. | |
mase |
svart lr silver kan bli bra!! blixter och dunder.... |
|
Beror på lite om den ska vara stilren eller sportig? Men svart eller silver gillar jag! /Manray/ |
|
|
Estoril blå... helt klart. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Ja säger metallic svart på coupen. Den e supersnygg i ca 1 dag innan de e dags o tvätta igen. Själv tycker jag titansilver metallic e väldigt snygg och valde det själv på min e46:a. Lite vanligt kanske men inte mindre snyggt för det. Och sen är de väldigt tacksamt mot stenskott osv. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
| Silver eller estorilblå. | |
|
Estorilblå, Technoviolett, Mora eller Silverstone -samtliga metallic. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Tjenare. Finns den att få i immola röd? Isf väljer jag den eller annars så silver. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Finns det estorilblå till E46 Coupé??? Jag har aldrig sett det..Däremot är topazblå riktigt snygg.Har svartmetallic på min,men det är som wendtan säger,det blir smutsig fort... Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00...R.I.P |
|
|
Bumber och Jojje: Både Imolaröd och Estorilblå finns, men de är Individual M-färger och kostar således ett par slantar extra. Har för mig att der rör sig om cirka +23.000:- Mvh Kalle |
|
| silver så klart | |
markus00 |
Laguna Seca-blått utan tvekan //Markus <----------------------------- Min bil: Länk |
|
Visst är svart en snygg färg på en Mercedes... E46:ans speciella designelement framhävs klart bäst i ljusa färger. Titansilver förstås! Funderade även på att beställa bilen i Laguna Seca-blå (allt annat än diskret jämfört med Titansilver) men avstod på grund av den extra väntetiden och det saftiga pristillägget. |
|
|
Silver är snyggt. Och tacksamt.... Svart är nästan ännu snyggare men det är så jäkla tråkigt att åka från tvätthallen vid dåligt väder då bilen är skitig innan man ens kommit hem. En ren svart bil är nog snyggast ändå :) / Anders S. Länk |
|
| silver är snyggtttt.. | |
|
jag säger bara safirsvart...ursnyggt!! som min beemer:) imolaröd och estorilblå kan man välja med M-sportpaketet och det kostar då inget extra... |
|
|
Vit! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.