AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.349

Prisras på M5 E39

Sida 2 av 2
Liten_men_snabb
Anders W:

Jag säger så här..skulle jag leta efter en M bil, eller ngn annan dyrare bil, så skulle jag absolut inte leta i Sverige. Jag ska själv hämta den!
Utbudet är sååå mkt bättre i exempelvis Tyskland.
Det är ju mer misstänksamt att köpa en import m5:a här, som kanske rullat några månader bara?!

Det finns mkt fina exemplar som säljs billigt!!!
Jag vet det...!!
Många har svårt att betala finansen osv.
Många har lån på sina bilar i Tyskland, och i dagens kris så går många firmor omkull, och ägaren eller ngt i den stilen, har ibland ej råd att behålla sin bil t ex. Det finns alltså många orsaker...och populationen i tyskland är ju inte direkt liten!?

Det är ett faktum att M3:or, o M5:or sjunker i pris i hela europa. Hur det är i USA vet jag icke.
Jag köpte nyligen en 330 Ci -01...me nästna all utr...samma handlare säljer nu sin väns bil...vilket jag va och titta på, samt körde.

Det är en M3 cabrio 2002, smg II, stora navi+tv, ENDAST 900 mil!! plus mkt mkt mer utr..tror t o m att den är full utr. Killen som äger den säljer den för han har hämtat ut en ny X5 4.6is...

TIll mig säljer han cabben för 55.000,- euro, me prutmån! Inte bra pris?

Det finns alltså folk me mkt pengar, som har bilar som en leksak, och även folk som behöver pengar fort!
Visst kan hitta en M5:a för en billig peng, precis som vilken annan bil.

Anders W: Får man fråga va du köpte din bil för??
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Liten_men_snabb. Du får tipsa om din handlare när det är dags för bilbyte snabbt. Bra pris på cabrion.

Men det är sant att letar man kan man göra fynd.
Liten_men_snabb
acey...är du spekulant på den så kan ja ordna den..
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Inte just den och inte cab just nu. Men vi kan höras igen till våren.
Liten_men_snabb
inga problem...:)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.