|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Liten_men_snabb |
Anders W: Jag säger så här..skulle jag leta efter en M bil, eller ngn annan dyrare bil, så skulle jag absolut inte leta i Sverige. Jag ska själv hämta den! Utbudet är sååå mkt bättre i exempelvis Tyskland. Det är ju mer misstänksamt att köpa en import m5:a här, som kanske rullat några månader bara?! Det finns mkt fina exemplar som säljs billigt!!! Jag vet det...!! Många har svårt att betala finansen osv. Många har lån på sina bilar i Tyskland, och i dagens kris så går många firmor omkull, och ägaren eller ngt i den stilen, har ibland ej råd att behålla sin bil t ex. Det finns alltså många orsaker...och populationen i tyskland är ju inte direkt liten!? Det är ett faktum att M3:or, o M5:or sjunker i pris i hela europa. Hur det är i USA vet jag icke. Jag köpte nyligen en 330 Ci -01...me nästna all utr...samma handlare säljer nu sin väns bil...vilket jag va och titta på, samt körde. Det är en M3 cabrio 2002, smg II, stora navi+tv, ENDAST 900 mil!! plus mkt mkt mer utr..tror t o m att den är full utr. Killen som äger den säljer den för han har hämtat ut en ny X5 4.6is... TIll mig säljer han cabben för 55.000,- euro, me prutmån! Inte bra pris? Det finns alltså folk me mkt pengar, som har bilar som en leksak, och även folk som behöver pengar fort! Visst kan hitta en M5:a för en billig peng, precis som vilken annan bil. Anders W: Får man fråga va du köpte din bil för?? |
|
Liten_men_snabb. Du får tipsa om din handlare när det är dags för bilbyte snabbt. Bra pris på cabrion. Men det är sant att letar man kan man göra fynd. |
|
Liten_men_snabb |
acey...är du spekulant på den så kan ja ordna den.. |
| Inte just den och inte cab just nu. Men vi kan höras igen till våren. | |
Liten_men_snabb |
inga problem...:) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.