|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Klart jag gör! :) Johan hade nog velat byta bakaxeln mot en M5 bakaxel men det är ju en pengafråga också. Fruntimmer kostar ju en massa pengar :)) /Johan [CUL8ER] |
|
Emil1 |
m535 är ju så lätt baktill. plus att man har diffen. m chassi, sportdämpare orginal...plus 204hk (sv sålda) orginal... hur kan du säga att det inte e en busbil??? |
|
Om du läser mina tidigare inlägg så har du svaret... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Johan: Passar en E34:as M5:a bakaxel till e28:an då !? för att få tag i en e28:a M5:a bakaxel blir väl rätt så omöjligt... /Mvh Göran |
|
|
Har för mig att paap reeder här på forumet har tagit innanmätet från en E34 M5 diff och stoppat i en E28 klump.. mvh Johan |
|
|
Ja enligt Johan ska det göra det iaf... Men jag vet inte. /Johan [CUL8ER] |
|
|
Ja just... hört nå sånt också det skulle ju inte vara dumt... blir ju göra nå sånt och slänga på M5:a bromsar om man turbokonverterar nån gång ! /Mvh Göran |
|
|
Mycket fin bil m535! Letade själv en del i sommras efter en sådan när jag sålde min 328 coupe, hittade ingen som var fin till vettigt pris så jag köpte en 535 e34 istället. Helt rostfri mkt välvårdat bil istället. Hel nöjd men en M535 e28 står allt lite högre i kurs. En kultbil. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
kan bara hålla med..E 28 e snygg i sin enkelhet och är en jävligt sjysst kärra att äga..min har snart dopats klart med m5 3.8 på 367 och 450nm hehe snacka underbart övermotoriserad..kommer bli som sex..vill bara ha mera mera..*ler* tycker den går sjysst som nyrenoverad 528 i med 30 grader vassare kam och uppskattningsvis 15 hk mera..hur det blir sedan kan bara beskrivas med ett big smile..!! Mvh Pär |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.