|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag är så jävla nöjd med min M535-87 som jag nyligen köpt till rätt pris(13000:-)... Andra som är frälsta? rodge dodge Länk | |
|
Japp, jag är helt frälst jag med.... ända sen jag köpte min första E28 precis när jag fick körkort har jag varit helt såld!! Christopher ///M535i...snart M545i BMWCS# 5041 Länk |
|
| ah de e en klockren bil.... | |
|
Jepp, trots en hel del bekymmer så är jag mycket nöjd med bilen. Den är ju helt underbar att köra. Jag råkade skjuta ut en kolv genom blocket på min. Men det var billigt med en ny motor, och det gick ju fort att byta. Men det blir att ha kvar E28:an tills man får råd med en M5 (helst E28,men E34 får duga) eller en alpina B7. BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den. |
|
|
Man ska väl inte bara hålla med alla...men det gör jag ändå :)) Mvh Janne. |
|
|
Jag njuter varje gång jag sitter i min... _____________________________________________ Länk |
|
|
Med tanke på att det bara finns 3st M535:or till salu i börsen för tillfället så lär det vara en rätt bra bil :-) Jag drömmer själv om en.... Men kolla in denna: Länk Hur läcker som helst, men hur f*n kan det finnas ytrost på bakluckan om bilen precis är omlackad??? Tyder på antingen dålig skötsel eller dålig lackering... Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Jag är kanon nöjd med min vinterbil.(orginal M535i -87) Gått 28000 mil toppen renoverad vid 18000 tar inte olja blåryker inte,lacken är väl inte i nyskick men det får man ta om tidigare ägare inte har lagt ner någon tid på putsning (röd med repor någon har roat sig att repa på båda sidor med en vass nyckel eller kniv, kul va):( Köpte bilen avställd med rostiga bromsrör (bromsrör medfölde bilen) för 9000kr.Mer körglädje för dom pengarna får man knappast av någon annan bil. Önskelista av tomten: -Ny lack -Vassare kam -Extraktorrör -Avgassystem -Putsad topp -Luftfilter -17-18tums Fälgar Har även ägt ett antal BMW tidigare bl.a 528i-83,535i-88 323i-79 2st 518, 2800-71 så man är väl BMW såld. /Urban |
|
|
Kalle: Annonsen säger lackbehandlad, inte nylackad vad jag kan se. Urban: Om du nu som jag är BMW-såld, varför inte köra BMW året runt? Mvh Daniel |
|
| sadanber: det står "Nylackad" som första ord i annonsen. | |
| OK, jag ger mig... | |
|
sadanber:Bmwn får nog gå på sommaren också,som andrabil och när Pontiacen är såld blir det nog en till BMW:) /Urban |
|
|
Kul att många är nöjda. Är det någon som har beige sportskinn till E28??? rodge dodge Länk |
|
|
Nån som har blå M inredning i tyg till E28??? _____________________________________________ Länk |
|
|
å jag vill ha en svart M inredning,i skinn.... maila |
|
| ja har blå m-tyg inreding | |
|
`n Bjenn: Till salu eller ? så mejla mig ! /Mvh Göran |
|
gangsta_toth |
Tänkte egentligen köpa en M535, men alla jag ringde till var redan sålda... Fick "nöja" mig med en 325 så länge... Men än så är inte drömmen död! |
|
det är rätt drygt , att dom inte kan ta bort annonser på bilar som är sålda , tror jag ringde på 5 st. som var sålda ! /Mvh Göran |
|
|
Skönt att se att e28 lever vidare i sin prakt, skall säga att alla borde provat en M535:a innan man väljer bil för livet.....snacka om busbil och körglädje! Jag hade turen att få tag i en hyfsat bra 87:a som just nu under vintern är inne i "depån" för justeringar.... Har Urban att tacka för inspiration till mitt köp (fick provköra hans Beemer), så nu är man såld.... Hade en gång en båt som var gjord i plåt tyckte den var kul satte på den hjul aldrig mera Volvo.. |
|
|
Rodge Jag har en komplett inredning med beige sportskinn till e28:an. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.