|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| M535 är utan tvekan en av de fetaste bilar som har gjorts... precis fått min åld för 60 000 :- | |
|
Det finns en jä*ligt snygg E28 här på börsen om man söker på E24 karossen, ser ut att vara i fint skick.... kolla den om någon är sugen på en M535... Christopher ///M535i Länk |
|
Gemini__ |
Yrjen: Hur mycket begär du för inredningen? Är den i fint skick? Mvh: Thomas |
Gemini__ |
fast jag ser nu att Rodge har första tjing på den =) |
|
Gemini Inredningen är i fint skick. Skinnet har dock torkat eftersom bilen stått i flera år. På förarstolen har sömmen spruckit upp och på passagerarstolen har "M-bygeln" gått sönder. Sålde reservbilen i våras men behöll inredningen så den är urplockad och förvaras hos han som köpte bilen. Så ett pris är svårt att sätta just nu (något kan ju gått sönder) Om seriöst intresse finns så tar jag hem inredningen och knäpper något kort som kan mailas. |
|
Gemini__ |
Hej! Jag är seriöst intresserad, eller snarare min kompis. Min förra M535:a sålde jag till honom, han är ute efter en komplett skinninredning. Skulle vara jättesnällt om du kan ta några bilder på inredningen... Mvh: Thomas |
Emil1 |
jag e helnöjd med min M535-86 fick den med 17" M kontur (stavning?)fälgar till mkt bra pris.. står i garaget nu och får sig nya helrenoverade fjäderben med tillbehör. putsar en hel del oxå :-) min e topputrustad med beige/gult skinn, AC, stora färdatorn, farthållare mm mm sitter även trimkam i. svart e färgen den utrustnings nivån får man inte för så lite pengar, inte den körglädjen heller... grymt rolig bil:-) |
|
Att en N535a är en busbil håller jag inte med om... Tycker den är stor och klumpig mest. /Johan [CUL8ER] |
|
|
Johan99: Ser inte att du har ägt nån E28. En 535:a är betydligt råare än en 325i E30 tex. Bättre prestanda åxå, och den känns allt annat än klumpig att köra! |
|
|
Bara för jag inte ägt nån betyder det väl inte att jag inte kört nån eller hur... Polarens M535 är nog 10 resor värre än din 528 och inte ens han tycker det är nån busbil... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Nej, det har du ju rätt i. Men det är svårt att säga något om en bil som man bara har "provkört". Vadå 10 resor värre, har den gått 10 gånger så långt eller?? Har aldrig påstått att min E28 skulle vara någon värsting... Hur definierar du en bus-bil då?? |
|
|
Svårt att definiera en busbil men tex E30 och E21. Givetvis inte original men en M535 i original utförande är ju inte heller så kul. Men en busbil är ju en bil som man ska kunna åka ut och leka lite med och det tycker jag inte är så kul i en M535a... Bla för utväxlingen. Men smaken är ju som baken. Tycker bara det är lite som att köra buss i en E28.. /Johan [CUL8ER] |
|
|
Inte menat att tracka ner på din bil Micke men som sagt det är vad jag tycker ang E28. Då kompisen kör en av landets mest påkostade E28or så vet jag precis vad de går för. Men bara du är nöjd med din bil så är det bra :) No hard feelings? /Johan [CUL8ER] |
|
|
Hur full är du då ?! Har kört många E30 och visst den är lite mindre och sådär men inte nå smidigare , lite snyggare former men annars är det ju inget speciellt med dom! En E30 är snyggare i mina ögon men det är allt! Min går då så satans mycket bättre än en 325:a även E36:orna och dom är väldigt lättmanuvrerad och sådär , tycker det är en bra kombination av lite större åkvagn och sportbil med tanke på åldern och allt sånt... mycket bil för pengarna iaf ! försök hitta en bil i samma prisklass, ålder som har den prestandan och lyxutrustning som en M535i då gör du det bra ! Men det är min personliga uppgift , igentligen var ditt inlägg lika onödigt som mitt är nu för varför klanka ner och säga att den är mest stor och klumpig ?! Helt onödigt men men... /Mvh Göran |
|
|
Tycker inte alls att det var ett onödigt inlägg... Och hur en M535a är rent prismässigt har väl inget med om det är en busbil eller inte?!! Men men Göran, du får gärna tycka att din 535a är rena sportbilen som kör 8:or runt tex en 325 E30... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Haha :) Näe men asså storleksmässigt är det ju inte mycket som skiljer och 535:an väger ju typ 1440 så den är inte speciellt tung heller.. de klart att 325:an är mindre och lättare men då har den mindre motor också så därför tycker jag inte att en E30 är nå mer busbil än en E28 /Mvh Göran |
|
|
förresten vad menar du med 8:or !? 0-100 eller ?! min gör då 7,5 original och det är den defenitivt inte ! måste mäta i sommar iaf har då kört ifrån en calibra 4x4 turbo i starten med min fast då när jag närmade 120-130 så försvann han , har nå fel med bränslet så den tappar effekt på högre växlar och högre varv , skumt värre... Det bästa ändå med att ha en E28 att många ser ner på den , värsta gubbbilen å så vidare... men dom ser bra nå snopna ut när man kör ifrån dom... nu kanske det låter som att jag tror att min bil går som en M3 eller nå sånt , det gör den verkligen INTE men den går bättre än en original M535i :)) /Mvh Göran |
|
|
Nej det är sant men utväxlingen är ju verkligen i högsta laget så det måste ju fixas till om det ska bli riktigt roligt... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Menade att man kör 8:or runt en annan bil... men skit i det. Jag tycker inte att det är nåt fel på M535... tycker de är mycke snyggare än tex E34an. Men därimot så tycker jag inte att det är nån busbil. Mer en körmaskin... Tex som en M5a eller M3a... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Amen va fan då vet du juh vad du snackar om ! :))) min utväxling är inte original iaf , diffen är det men inte lådan nån jäla sportlåda med ettan nedåt... /Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.